Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lala120, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala120

Lala120 Lid

7 feb 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger.
    De 2e dag dat ik het wist dat ik zwanger was, was ik heel erg misselijk en moest ik overgeven van de geur van chips...
    Ik heb daarna eigenlijk geen kwaaltjes meer ervaren behalve obstipatie en af en toe wat lichte buikkrampen en ik moet wat vaker plassen.
    Ik heb pas over 3 weken een echo en ben best onzeker of alles wel goed zit omdat ik geen klachten heb en me niet anders dan normaal voel.

Groetjes

2. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt omdat je klachten weg zijn. Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger, en heb nog geen noemenswaardige klachten. Niet misselijk, niet vermoeid juist veel energie, geen zere borsten.. Vanmiddag had ik een afspraak met moeders voor moeders en het voorgelegd. Geen enkele reden tot zorg was het antwoord. Het kan nog komen maar dat hoeft niet. En je kan de ene dag veel klachten hebben en dag erna niks. Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je echt geen zorgen te maken!

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik was de gehele zwangerschap onzeker het is normaal bang te zijn dat er iets nie goed zou zijn of bang voor een miskraam bijna iedereen heeft dat wel eens Dat komt en gaat

Deel Deze Pagina