kan de innesteling ook 3 dagen vroeger zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tinkelbell, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkelbell

tinkelbell Actief lid

28 mrt 2010
    202
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ik heb even een vraag.
    en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik ben 13 maart ongi geweest en toen heb 22 ste sex gehad met mijn man.
    en nu komt het,

Eerste dag van je laatste menstruatie: 13 maart 2010 Een beetje vruchtbaar: 24 maart 2010 Vruchtbaar: 25 maart 2010 Erg vruchtbaar: 26 maart 2010 Eisprong: 27 maart 2010 Innestelingdag: 1 april 2010 Vanaf hier kun je testen: 10 april 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum: 18 december 2010

het gaat hier om de innesteling, ze zegen dat ik op 1 april mijn innesteling dag heb gehad. maar kan dat ook eerder zijn.

alvast bedankt.
    groetje

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

de calculator gaat uit van een gemiddelde he? en elk vrouwenlichaam is anders dus je moet je niet teveel aan de calculator vasthouden.
    Ik weet niet of het (veel) voorkomt dat een innesteling zo snel na de eisprong plaatsvindt, maar wie weet ben jij een uitzondering?:)

waarom denk je dat hij 3 dagen vroeger is geweest?

3. tinkelbell

tinkelbell Actief lid

28 mrt 2010
    202
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor het antwoorden op mijn vraag.

omdat ik 22 sex heb gehad met mij man en de 29 wat roze slijm ben verloren met wat bruin en het duurde 2a3 dagen en veel was het niet.
    en ik had net een banners aan gemaakt en daar stond dus in dat het 1 april was, en ik denk zelf dat het dus de 29 geweest is.
    zodoende.

groetjes

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

was de 22e de laatste keer voor je (vermoedelijke) eisprong dat je geklust had?

msschien had je je eisprong dan ook eerder dan de 27e

Deel Deze Pagina