Is niet zo erg hoor van die 'horrorverhalen' Kan wel iets hebben. Ik hou jullie zeker op de hoogte! En hoop ook vannacht wat te slapen, heb net 2 pijnstillers genomen en kruip nu in bed.(heb er ook op het nachtkastje liggen voor het geval dat) Jullie horen iig morgen hoe ik geslapen heb. Groter probleem is als ik in het ziekenhuis terechtkom...wat dan met m'n meisje?M'n vriend werkt 's nachts en slaapt normaal dus voormiddag's.Normaal past m'n moeder op als ik moet werken, maar die heeft zelf een verschoven 'schijf' in haar rug dus kan Alyna niet tillen,trappen doen etc...en m'n schoonmoeder is niet zo happig op oppassen.(lang verhaal) M'n vader moet ook werken... M'n vriend kan wel eens een keer oppassen als ik bijvoorbeeld voormiddag's werk, en dan later gaan slapen als ik thuis ben maar dat kan in dit geval natuurlijk niet. Heb al familiaal verlof voorgesteld, maar dit ziet hij volgens mij niet zo zitten...(maar het kan volgens mij gewoon niet anders) Nou ja, eerst maar maandag eens horen wat de dokter zegt.(vrees er een beetje voor, 't is in elk geval nog niet gebeterd)
Ik weet dat in het ziekenhuis waar mijn moeder werkt wel het een en ander geregeld wordt voor moeders met kleine kindjes die geen opvang hebben waar het kindje fulltime naar toe kan. Bij haar mogen kleine kindjes mee verblijven met de moeder, de moeder krijgt dan een eigen kamer met daar in een kinder ledikantje. Overdag gaat het kindje naar de creche van het ziekenhuis en savonds mogen de kindjes bij de moeder in de kamer blijven/slapen. ideaal is het niet maar goed soms kan je gewoon niet anders. Wellicht is er in het ziekenhuis waar jij heen zou moeten ook zoiets? Ik zou het gewoon eens na vragen ik bedoel ze moeten toch wel iets hebben er zijn ook alleenstaande moeders die geen contact hebben met familie/vrienden die moeten toch ook iets hebben voor hun kindje? Maar goed inderdaad niet teveel op de zaken voor lopen even maandag afwachten ik zal iniedergeval voor je blijven duimen!
Dankjewel meid. Nu je het over zoiets hebt , herinner ik me dat een kdv hier in de buurt ook zoiets heeft, ze hebben altijd plaatsje vrij voor 'noodgevallen'. Zal er iig wat meer info over zoeken, mocht het zover komen! Vannacht heb ik , ondanks de pijn, beter geslapen.Ben wel ergens (ik denk rond 4 uur ) wakker geworden, pijnstillers gepakt en toen gelukkig vrijwel meteen weer doorgeslapen.Ben eigenlijk nog maar net wakker Wel lekker! Als je zo'n paar slechte nachten achter de rug hebt begin je je goeie slaapjes ineens veeeeel meer te appreciëren.
Nou weet ik het ook niet meer hoor... gisterenavond begon dat ding te jeuken als gek, en vannacht is hij een beetje open gegaan...kwam beetje etter enz uit.(ieuw, I know) Is het dan wel een fistel? Ben benieuwd wat de dokter zegt dalijk! Het doet in elk geval al iets minder pijn!
Goed om te horen dat het ietsje beter gaat. Klinkt als een nare ontsteking maar heb er verder geen verstand van Hopelijk kunnen ze hem "gewoon" leeg knijpen oid en ben je er dan vanaf. Sterkte iniedergeval!
Hoi hoi, moet van de dok minstens 2 keer per dag baden met isobetadine (of hoe je het ook schrijft) en dan smeren met zalf van hetzelfde.Heb nou eigenlijk niet gevraagd of ik het moet afdekken of niet, stom.Als ik het niet afdek zijn m'n onderbroeken constant vies, maar misschien moet het wel luchten? Straks maar even terugbellen. Komt trouwens een HOOP crap uit zeg bah bah! (sorry) Het is dus idd meer een (heel) groot abces, als ik zijn instructies volg en de antibiotica blijf slikken zou het over een dikke week veel beter moeten zijn. Ben wel opgelucht! @B en N; thanx meid
mijn vriend heeft ook fistels gehad. In zijn anus.. auw! Hij heeft na de operatie nog 9 maanden met een drain gelopen. Heel vervelend en heeel pijnlijk. Tot nu toe zijn ze nog niet terug gekomen, maar hij heeft de ziekte van Crohn en daarbij is het een vaker voorkomend verschijnsel. Al met al is het maar een vervelend iets! Heel veel sterkte en hopelijk ben je er snel vanaf! Liefs, Sam
Oei pijn aan je stuitje, das echt niet fijn... Ikzelf heb hem gebroken gehad en heb er nu al 10 jaar last van xxx
Hopelijk gaat alle troep er uit en geneest het nu! Mijn verhaal lijkt op dat van Eleni, alleen heb ik uiteindelijk meer geluk gehad. Bij mij was het dus ook een abces, wat ze ontlast hebben, (toen was m'n dochter 3 weken) toen is het genezen (groot gat, spoelen etc) En toen de ontsteking weg was, moest ik alsnog geopereerd worden, om het onderliggende fistel weg te halen, wat de veroorzaker was. Als ik dat niet deed, kon het weer terugkomen, zoals bij Eleni. Ik kon zelf wel aangeven wanneer ik het liet doen. Bij mij hebben ze gelukkig wel het fistel gevonden en is het weggesneden. Na de operatie is de boel gehecht (meestal laten ze het open) en hoewel ik 10 dagen niet kon zitten (toen m'n dochter 3 maanden was, erg zwaar) gaat het nu gewoon goed. Een litteken van 10 cm, maar ach, niemand die het daar ziet . Wel ben ik nog steeds bang dat het terugkomt hoor... Echt nooit meer! En oja, ook hier hoorde ik ineens best wel veel verhalen van mensen die het herkende... Dus het komt idd vaker voor dan je denkt.