in december had ik al gepost over dat mn buurvrouw haar huis uit werd gezet door haar eigen schuld nou dat gebeurd nu weer heb haar tot vrijdag gegeven is ze dan niet weg zet ik haar spullen buiten vind het echt heel klote voor haar kids maar die kunnen bij hun vader terecht heb de instanties die haar nu helpen opgebeld met het verhaal en die gaan haar nu helpen aan crisisopvang als ze zelf niets vind maar oef wat voel ik me klote nu 2 maanden lang mn huis en leven opengesteld en we krijgen gewoon stank voor dank
blegh word er moe van we hebben ze tot vrijdag gegeven ivm de dieren en de scholen van de kids ed.. maar nu worden we gek van onze familie we moeten ze vandaag gewoon op straat zetten enz enz enz bah dat wil ik nu ook weer niet weet dat ik haar beter niet in huis had kunnen nemen maar kan haar toch niet zo ineens in de vrieskou zetten
Je hebt haar toegezegd tot vrijdag, ook al is het moeilijk zal ik nog even doorbijten en doorzetten tot vrijdag. Vind het heel knap wat je hebt gedaan, maar kan mij ook voorstellen dat je er op den duur ook wel klaar mee bent. Zolang de kinderen onderdak hebben, in dit geval bij hun vader. zou ik wel zoiets hebben van en nu je problemen oplossen en andere woonruimte zoeken ook al is het een kamer.
de kids zijn nog hier ze heeft in principe nog niets geregeld maar vrijdag moet ze ze volgens bezoekregeling naar hun vader toe brengen.. daarna zoekt ze het maar uit ben er wel zelf echt heel erg moe van de spanningen zijn hier erg heftig..
Wat onwijs knap van je, dat je haar in huis hebt genomen. Wat mag je buurvrouw van geluk spreken dat je dat hebt gedaan en dat ze ook nog eens tot vrijdag mag blijven! Zijn maar weinig mensen die je dat na doen. Daar mag je echt wel trots op zijn!
thnx mirro zo voel ik me niet .. wou dat ik sterker in mn schoenen stond en haar eerder onder der kont geschopt had..
IK vind het knap van je dat je haar en haar kids in huis hebt genomen. Zeker omdat het haar eigen schuld is dat ze uit haar huis gezet werd. Wat is de reden dat ze nu niet meer kunnen blijven? Ik neem aan dat ze het erg bont heeft gemaakt als ik zo jouw reakties lees. Ik vind het goed dat je haar de tijd tot vrijdag gegeven hebt, zo heeft ze de tijd stappen te ondernemen als ze dat wil en heb jij er echt alles aan gedaan. Lastig blijft altijd dat als je mensen help die echt in de put zitten er weinig zal veranderen omdat het toch altijd wel opgelost wordt. Soms moeten ze zelf op de blaren zitten om wakker te worden en iets van hun leven te maken. Sterkte de komende dagen maar probeer straks vooral te genieten van d erust in je eigen huisje!
afspraken niet na komen we zouden om de dag koken dat is nu 2 keer wij 1 keer zij en zij is met 4 en wij met 2 plus ukkie ze zou een paar tientjes mee betalen per week voor gas water licht belastingen enzvoorts zodat we dat apart konden zetten maar NIETS mijn huis werd door hun overgenomen geklaag over spullen van q terwijl die normaal op de kamers zouden staan die zij gebruiken.. klagen dat het eten wat ze krijgt niet vers en lekker genoeg is grrr ze mag blij zijn dat ze een bed en eten heeft maar dat is ze niet ze moet inderdaad op de blaren zitten want dit gaat niet meer ben op wil MIJN huis en leven terug
Gelijk heb je dat je je leven terug wilt hebben. Je geeft haar tot vrijdag nog lees sik, ik was er al lang klaar mee geweest respect voor je dat je dit voor je buurvrouw en andere mensen doet zeg! alleen ze moeten geen loopje met je nemen en van jou goedheid gebruik gaan maken. Zet haar echt buiten de deur, zij wil niet anders en laat de kinderen naar hun vader gaan. Hopelijk leert je buurvrouw er dan eens wat van.
echt ongelofelijk! tis t 2de topic dat ik lees van iemand die een van de buren in huis neemt om te helpen en als grof vuil behandeld wordt! niet normaal je mag toch blij zijn dat iemand je helpt en dan doe je toch alles om zo iemand in huis te helpen/ontzien! ik denk dat ik zo dankbaar zou zijn dat ik probeer elke dag te koken! en te helpen opruimen al moest ik in het bad slapen bij wijze van!!! sommige mensen.. vind het super dat je ze hebt geholpen en tot vrijdag lijkt me nu zwaar maar eind in zicht! der uit die handel!!! sterkte ermee. en dat terwijl jezelf nog een heel klein babytje hebt.. echt te erg!
Och meid, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb een jaar geleden een buurvrouw onderdak gegeven die door haar vriend uit huis was gezet. Had hier toen ook een topic over dat ik gek van haar werd. Het was echt een opluchting toen ze weg was. Meid, je moet je niet klote gaan voelen. Jij moet aan jouzelf en je gezin denken en je hebt haar nog lang geholpen. En dan nog klagen ook, ondankbaar mens!!! Tijd voor haar om haar eigen boontjes te doppen!!! Jij bent niet verantwoordelijk voor haar en niet voor haar kinderen, maar ik snap wel dat je het erg vindt voor hun. Maar als ze ook naar papa kunnen moeten ze dat doen. Sterkte en nog even op je tanden bijten. Dikke knuf!!
Cherie, de buuv heeft sinds April vorig jaar een huisje. Ze belde me steeds op of ik dingen voor haar kon regelen en het ging ook steeds over haar als ik haar tegenkwam. Naar mij luisterde ze niet. Ze luisterde ook niet als ik dingen voor haar regelde en haar vertelde wat zij dan wel en niet moest doen. Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ze iets aan een ander moest vragen omdat ik het niet ging doen. Nou een diepe teleurgestelde zucht was het laatse wat ik hoorde en heb haar nooit meer gezien of gesproken. Ik ga ook echt niks meer voor haar doen. Dat zei ik eerst ook, maar nu meen ik het echt Ik ben echt helemaal klaar met haar. Egoistisch mens!!!