Sinds deze ochtend merk ik dat een gelige substantie uit me tepel komt, er zat een hele vlek op me witte shirt ( ik zit thuis draag even geen bh ) Maar is dat niet vroeg? ben nu bijna 27 weken, ons eerste kindje, of komt dit bij meer dames voor..
Heel normaal! Hier eerste kindje En al vanaf 20 weken regelmatig vocht en gelige melk...niks aan de hand! (Zegt trouwens niks over evt borstvoeding na de zwangerschap)
Bij mij ook al sinds 19 weken. Gebruik 's nachts Lillypadz omdat ik geen bh aan wil en die zoogcompressen 's nachts verschuiven. Erg fijn die Lillypadz. Overdag minder last van. Mijn borsten zijn best groot en als ik in bed op mijn zij lig dan drukt de ene borst op de ander en begint het
Nou dan ben ik nog laat vergeleken met jullie aantal weken hihi! Had even naar die Lillypadz gekeken. Misschien wel een optie! die plakken op je borsten of? andere dames nog tips
Volgens de dame van de borstvoedingscursus ontstaat er een soort vacuüm. Klopt ook wel want er komt niks uit. Alleen een beetje vochtig omdat het natuurlijk niet ademt. Vandaag ook overdag gebruikt omdat ik een dunne bh aan had en mijn tepels nogal naar voren staken Ideaal, geen tepel meer te zien!
Oh jee... dan staat er mij ook nog wat te wachten! Ik heb net ook die lilypadz opgezocht, wat een wondermiddeltjes! Waar zou je ze kunnen kopen denk je? Of heb je ze online besteld?
Ik heb ze bij een kleine babyzaak hier in het dorp gekocht. Ik zou gewoon eens kijken bij Prénatal of zo!
Tis dat Prénatal enkel in Nederland te vinden is. In België heb je premaman, maar dan moet ik een dagtrip maken so to speak -_- Misschien online via de webshop van prénatal dat dat nog een optie is, gezien ze toch unisize zijn eh Dank je!