Hoi meiden, Wie herkent dit..het gevoel echt een volle blaas te hebben maar op het moment dat je dan ook daadwerkelijk naar het toilet gaat dat er maar een paar druppels uitkomen? Heb het gevoel alsof ik echt moet "persen"voor een beetje plas Liefs Jessy
Je baby drukt dan waarschijnlijk op de blaas, zodat die signalen geeft dat hij vol zou zijn. Ik heb het ook een heel poosje gehad, momenteel gelukkig weer wat minder.
kan idd dat het kkindje op je blaas ligt ook zou je ff met urine langs de HA kunnen gaan om te kijken of je geen blaasontsteking hebt
Ja hier ook hetzelfde....... Denk ik dat ik moet plassen, blaas doet dan ook zeer. Kom je op de wc en komt er een druppeltje Komt door de kleine die tegen de blaas aantrapt.....
je moet bedenken dat je blaas een stuk minder ruimte heeft om echt vol te lopen nu. dus als je kindje dan drukt op je blaas krijg je het signaal ik zit vol. ja en dan komt er niet zoveel. dit gevoel verdwijnt rond week 32 ongeveer. dan is je kindje ingedaald en is er op een of andere manier meer ruimte