Bakerspraatjes waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door banjabes, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden,

Al die bakerspraatjes. Als ik alles moet geloven, dan krijgen we overduidelijk een meid. Ben zo benieuwd. Volgende week pas de 12 weken echo en volgens mij kan je het dan nog helemaal niet zien. We zullen waarschijnlijk nog een poosje moeten wachten. Wat is jullie ervaring? Klopte het geslacht met wat jullie dachten en met jullie zwangerschapverschijnselen?

Groetjes
    Banjabes

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik zou het echt niet durfen zeggen of bakerpraatjes kloppen met geslacht,ik heb me er echt nog nooit mee bezig gehouden eigenlijk
    ik heb ene hele andere zwangerschap als bij me 2 zoontjes,dus ik zou dan denken,dit word een meid,maar toch zegt het niks :D

3. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    Als ik de fabeltjes moest geloven dan zou ik een meisje krijgen, maar op de echo waren toch echt 2 ballentjes te zien.. Het is gewoon nog even afwachte...

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    dan zou ik nu een tweeling moeten krijgen een knul en een meid.. maar t is er maar 1 dus klopt t zo en zo niet:D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het zijn niet voor niks Bakerpraatjes ;)

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik weet niet wat die praatjes zijn eigenlijk...

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Bij mij wees elk bakerpraatje erop dat ik een meisje zou krijgen, maar niets is minder waar ;)

8. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Mijn intuïtie zei mij dat ik een meisje zou krijgen, maar heb toch echt een piemeltje gezien op de echo. Mmmmmm, kan dus ook niet meer vertrouwen op mijn vrouwelijke intuïtie.

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Weet je wat 't grappige is van bakerpraatjes met betrekking tot geslacht?
    De kans dat ze kloppen is altijd 50%. :p

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij mij wees het er elke keer op dat ik een jongen zou krijgen, ik krijg toch echt een meid ;) ik hield me er niet mee bezig maar mijn omgeving heeft me goed bestudeert en ik kreeg steeds te horen een jongetje, tot ik het zelf begon te geloven, iedereen had het fout, echt heerlijk :evil:

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Of ze waar zijn? Tuurlijk niet; het heten niet voor niets bakerpraatjes! :)

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Alleen t feit dat ik heeeeel misselijk was :(
    Maar verder klopte er helemaal niets van!

13. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    hier toch grotendeels wel, maar ook weer niet helemaal hahaha. Dus daar heb je lekker veel aan!

14. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens 99% van de bakerpraatjes zouden we een meid krijgen.
    Met de 20 weken echo was het toch overduidelijk een jongen!

15. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    nee klopt inderdaad niks van! mijn gevoel zegt weer een meid.. over een week dan weet ik het :D

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hihi,

Nou ik lees al dat dit allemaal helemaal niet waar hoeft te zijn. Dus toch afwachten. Misschien heeft mijn gevoel het dan toch helemaal mis.
    We zullen zien! :D

Groetjes
    Banjabes

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ach, er is altijd 50% kans dat het uitkomt, dus vandaar dat mensen in die bakerpraatjes blijven geloven. Ik word altijd een beetje moe van mensen die mijn buik gaan analyseren enzo en dan met allerlei conclusies komen.

18. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    sommige dingen kloppen wel, en de andere weer niet....is wel grappig om dat soort onzin te lezen.

19. breezermys

7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    moet je eerlijk zeggen dat ik altijd op mijn gevoel ben afgegaan en het tot nu toe ook altijd goed had,bij mijn eerste (jongen ) had ik alleen leuke jongensnamen en was ik mega misselijk luste bijna niks bij de tweede (meid) alleen maar een leuke meidennaam en niet misselijk kon de hele wereld aan bij nummertje 3 (jongen) weer alleen leuke jongensnaam misselijk en ellendig en nu bij nr 4 (meid?) nergens last van en alleen leuke meidennamen dus vertrouw op je gevoel

20. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    kvind dit wel grappig om te horen, tegen mij hebben ze ook al gezegd veel acne duid op een jongen en je gezicht blijft precies het zelfde als voor je zwangerschap duid dat ook weer op een jongen! ik geloof er ook niets van! ik weet jammer genoeg nog niet wat het is! kon het al 2x weten maar ieder keer ligt baby met poep omhoog :) nu maandag moet ik voor een 3d echo dus hoop dan te weten wat het is!
    enja we zullen dan wel zien of die fabeltjes kloppen ofniet!

Deel Deze Pagina