aaarg die hormonen!! elke keer weer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mayon, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

word er niet goed van.. Tegen de tijd van mn eisprong voel ik mn humeur gewoon dalen. heel raar. Wordt dan echt down en vervelend.. denk overal 'zwart' over na. Vervolgens nog een paar dagen pijn en dan twee weken op mn menstruatie wachten, ook niet de leukste weken qua gezelligheid.. Hebben jullie er ook zon frustratie over?? ik wil het niet maar het overkomt me..:x

Wil graag weer een kindje maar tegen de tijd dat het 'zover' is durf ik ineens niet meer en gebeurd er niks.. De dagen daarna vind ik dat weer jammer...

Nog meer sjacho's hier ;)

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zo ontzettend herkenbaar!! Ik ben vanaf mijn eisprong tot dat ik ongesteld moet worden echt mezelf niet meer. Echt last van stemmingswisselingen, onredelijk in alles en zo zwart-wit denken :) echt de sfer in huis wordt er ook niet beter door. Ben hiervoor naar de HA geweest en slik nu voor 3 maanden de pil zonder te stoppen. En ik moet zeggen dat de wisselingen in stemming wel wat minder zijn, dus waarschijnlijk dat ik overstap op spiraaltje. Maar ja daar heb jij niet zoveel aan als je eventueel weer voor een kindje gaat.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden'.

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ken het niet met eisprong en ongi worden maar dat kan komen van de pcos maar nu ik zwanger ben is er geen land met me te bezeilen vriendlief zei al zal ik allrs maar vastlijmen het servies is hier al aardig uitgedund.

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hmm jammer dat deze verplaatst is, ging niet alleen over het zwanger worden maar vooral over de depressiviteit.

@san das apart alleen in de zwangerschap! Wat is PCOS ook alweer? geen eisprong?

@Kirst, brr jij ook? nee de pil wil ik niet. Maar verder heb je dus geen tips ;) Heb je ook teunisbloemolie geslikt? ik weleens Emafol dat hielp niet echt, merkte geen verschil tenminste.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jammer idd dat het verplaatst is, maar ja ook hier kunnen we veer kletsen. tja die pil ik weet dat dat ook iet alles is, maar als me dat een beter gevoel geeft dan heb ik het er wel voor over. Maar het is er helaas niet helemaal mee opgelost. Ik hoop er ooit wel vanaf te komen, maar ben al blij dat het minder is ;)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik had het ook altijd.. best maf he :( Heb je je eisprong, heb je nergens zin in. Is toch een beetje tegennatuurlijk zou je zeggen. Ik heb nu een spiraaltje maar ik ervaar nog steeds depressieve gevoelens tussendoor. Nou heb ik nog meer klachtjes van dat ding maar ik zit er echt over na te denken om em er weer uit te laten halen en weer aan de pil te gaan.
    Maar goed, geen tips voor je helaas :(

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja de kans op een eisprong is minimaal waar je normaal 10 tot12 keer per jaar een eisprong hebt is day bij pcos misschien maar 3 keer per jaar .

Deel Deze Pagina