Pijn aan stuitje! Auw!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Even verder in *klaagmodus* hoor...! ;)

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb sinds een week of twee echt veel pijn aan m'n stuitje...
    Heel typisch; niet als ik zit maar vooral als ik vanuit zit-positie overeind kom.
    Superpijnlijk gewoon!

Herkent iemand dit?

In mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook wel gehad maar niet zo erg als nu....

Ik hoop maar dat dit ook weer gewoon verdwijnt..;)

*klaagmodus uit* :D

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar... dat zijn bekkenklachten. Ik kreeg ze met 14 weken en moest goed opletten hoe te bewegen van de vk zodat het niet verergerd zodat het dan geen zware bekkeninstabiliteit zou worden... heb het nu redelijk onder controle maar kom er nu minder snel vanaf dan eerder in de zwangerschap

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Herken het ook als bekkenklachten. Je zou de fysio kunnen bellen om te laten behandelen, kan zonder doorverwijzing van de vk of ha. Succes!

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ja heb ik ook! roep elke keer AAAUUUW als ik opsta! lijk dan ook net een robot, moet eerst op gang komen!
    ben nu 37 wkn en heb t nu sinds een week of 4, maar had er in mn vorige zwangerschap ook al heel vroeg last van!
    is idd je bekken!

5. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenning alom helaas...hier ook een robot in wording;) ik loop inmiddels op aanraden van de vk bij de fysio ter voorkoming van erger. Ik heb een zittend beroep en moet vaak even flink op de tanden bijten wil ik opstaan. Gewoon de fysio raadplegen,kan inderdaad gewoon zonder verwijzing van de huisarts. Succes niet te lang mee doorlopen.

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik heb het ook! Was van de trap gevallen dus ik dacht dat is daarvan!
    Nu 2 weken later lijkt het erger te worden :(.
    Pijn bij opstaan, pijn bij op de rug liggen, pijn bij traplopen en pijn bij achterover zitten. Opstaan is echt heul pijnlijk! :(

Blij dit gelezen te hebben, heb me gelijk ingeschreven bij de fysio.
    Hopelijk bellen ze me snel!!

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik heb het ook! Bij mij begon het vorig jaar na mijn bevalling, heel vreemd. En nu ben ik pas 8 weken zwanger maar heb het nu alweer twee weken! Vreselijk! En inderdaad vooral als ik ga opstaan!!

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik zat vandaag te denken om een topic over te openen want heb al 2 dagen onwijs pijn aan mijn stuitje. Dus toch maar afspraak maken met fysio.

9. crazymama

crazymama Lid

11 jul 2012
    47
    0
    0
    baarn
    Ik heb precies hetzelfde! Nooit geweten dat dat bij bekken instabiliteit hoorde! Liefs Jolanda

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik ben ook echt verbaasd!! :$

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik heb dat ook wel eens gehoord bij de zwangerschapsgym, dat dat bij je bekken hoort. Heeft er iemand misschien al fysio voor gehad? En zo ja, hielp het?

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik kan vandaag al terecht bij de fysio (ivm vak-periode een gaatje vrij gekomen).
    Ik ga navragen of fysio daadwerkelijk kan helpen.

Deel Deze Pagina