Wie heeft er een fotoshoot laten doen tijdens haar zwangerschap? Wat zijn de ervaringen en zijn er nog aanraders qua fotograaf? Ik ben benieuwd, 't lijkt me wel wat.
Ik weet niet wie mooie foto's kan maken, maar misschien kun je bij de volgende link kijken hoe je het niet wilt. Pregnancy « AwkwardFamilyPhotos.com Sorry, voor het leedvermaak, maar ik vind het wel erg grappig of tenenkrullend soms.
Ik heb bij 34 weken een fotoshoot laten maken samen met mijn vriend. Ik weet niet in welke omgeving je woont maar ik heb de fotoshoot laten maken in delft bij Martijn van pieterson. Moet je ff googlen. Hele aardige man, heel relaxed en betaalbaar!
Ik heb ook met 34 weken een shoot laten maken, op www.loesmennenfotografie.nl kun je misschien wat inspiratie opdoen.
Ik heb nog geen ervaring, ik ga donderdag 16 augustus voor een foto shoot. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Heb al veel ideetjes opgedaan via internet. Sinds gisteren ben ik ook erg aan het twijfelen of ik de foto shoot niet eerder had moeten doen. Ik ben dan namelijk 36 weken en 2 dagen. Wat zijn jullie ervaringen?
Als je in Zeeland woont kan ik je www.creapix.nl aanbevelen. Zeer goed betaalbaar, neemt alle tijd en super mooie foto's na afloop!
Wat een leuke reacties allemaal, thanx! Ik zal de verschillende sites eens even bekijken, ik ben nu 26 weken zwanger dus dan kan ik rustig een fotograaf uitkiezen. De site van Pety01 is wel erg lachen!
Mijn tip is wel; laat het doen! Bij mijn eerste heb ik het niet laten doen, (of zelf gedaan in mijn studiootje).. maar zou toch graag gewoon een keer de foto's uit handen willen geven.. echt even zelf het middelpunt zijn.. Dus bij deze zwangerschap ga ik op de foto!