Halo Meiden, Sinds een kwartiertje heb ik enorme buikpijn. Het voelt een beetje als darmkrampen en heel erg strakke band om mijn buik wat ook doortrekt naar mijn rug. Wat denken jullie, wat kan het zijn?
spannend!! maar hopelijk blijft het toch nog ff een weekje of anderhalf zitten. Kheb er (nog) geen ervaring mee, helaas...
Het doet steeds meer pijn maar is niet iets wat komt en weer gaat. Het zit echt bovenin mijn buik pfff doet zeer
Het is nu ff weggetrokken alhoewel...het lijkt nu weer terug te komen. Heb er zo'n enorm zeurend pijnlijk gevoel bij in mijn rug pfff
Klinkt wel als; "dat zouden goed weeën kunnen zijn" Idd timer erbij en kijken hoelang ze aanhouden en hoelang ze uit elkaar zitten. Is er duidelijk een begin,piek en einde merkbaar in de pijn/kramp?
Mwah voel me vreemd. Dan weer bloedheet en zweten, dan weer ijskoud. Af en toe vlaag van misselijkheid en duizelig. Maar de krampen/pijn zijn niet komen en gaan maar aanhoudend. En echt heel erg bovenin mijn buik, tussen ribben en begin van de zwangere buik zeg maar. Weet het echt niet Moest net onder de douche ook elke minuut een klein beetje plassen heel apart.
Als je hoge buikpijn hebt, kan het ook je dikke darm zijn. Heb ik afgelopen week vre-se-lijk last van gehad. Mij vk is wel even langsgekomen voor de zekerheid, want als het hoge buikpijn gecombineerd is met een hoge bloeddruk, kan het wel zorgelijk zijn. Hoe is je bloeedruk?
Mijn bloeddruk is te hoog sinds anderhalve week. Vorige week maandag 130/80. Vrijdag 110/60 en afgelopen woensdag 125/75. Hele zwangerschap te laag geweest.
Nou meiden. Vanacht om 00.03 uur werd ik wakker met enorme menstruatiepijn. Ben even gaan plassen en dacht wel weer te gaan slapen. Uiteindelijk om 02.30 ongeveer pas weer in slaap gevallen. Veel wakker geweest dus, ook met het idee van " wie weet was dat dan een wee en komt het terug ". Nu wakker met hoofdpijn en een wat misselijk gevoel, voel me belabberd. Zal toch niet nu nog ziek worden?
ik denk dat je even de vk moet bellen. klinkt ook wel als beginnende zwangerschaps vergiftiging. succes vrouw groetjes ylona
ik zou net zeggen je kan beter even bellen, het hoeft niet zo te zijn maar het klinkt wel als een beginnende zwangerschapsvergiftiging!
Ja ik zou ook zeker even bellen ivm dat je ook noemde dat je sinds een week een hoge bloeddruk hebt en het gevoel van een strakke band om je buik.. ik dacht bij je eerste bericht in principe al meteen aan eventuele zw vergiftiging.. maar hopelijk niet!
je vk bellen, dat is het enigste wat je kunt doen omdat zij de symptomen beter kunnen linken. Iedereen ervaart beginnende weeën toch anders. En het kan inderdaad ook iets anders zijn. Heel veel succes. Krissa