Misschien ben ik wel ERGGG nieuwsgierig, maar ik vroeg me af hoe jullie buikjes er na de bevalling uitzien? In het onderdeel Zwangerschap bestaat er wel een buikfoto topic omdat we dan zo trots zijn op onze buik. Maar na de bevalling zien we helemaal geen foto's meer
ik heb toen geen foto gemaakt.... was er niet bepaald blij mee die eerste dagen... na een week of 3 had ik weer een plate buik. en jij dan?
Ik heb een foto 1 dag na de bevalling gemaakt. Hij is in de spiegel gemaakt vandaar die vlekken Tot mijn verbazing was mijn buik wel plat, maar nog wel zacht. Dat is nu ook goed bijgetrokken. Sindsdien geen foto meer gemaakt. Vraag me wel af wanneer die zwangerschapsstreep verdwijnt, grrrr!
Heb van de vorige keer geen foto, misschien na deze keer, maar denk het niet haha. @assi: buik van jou ziet er alweer goed uit. O ja, die streep verdween hier pas na een maand of 10..
Dit is mijn buik 1 dag na de bevalling (lekker blubberig) Bekijk bijlage 13371 Gelukkig heb ik weer een strakke buik (alsof ik nog nooit bevallen ben).
denk dat ik met mijn buik betere commentaren krijg in zwangerschapstopic dan hier nog veel te dik en fluffy hehehehe
deze is van gisteren, ik ben nog steeds bezig met afvallen Ik ben van 115 naar 91 kilo gegaan inmiddels.. mijn onze zoon ben ik begonnen met 95 kilo en geeindig hoogzwanger met 125 kilo en na 4- maanden was ik 115 kilo, toen ben ik zwanger geworden van onze dochter na eerst een paar kilo eraf, namelijk 111 en ben geeindigd met 110 en na een week woog ik 100 kilo..
dit was 30 weken zwanger http://www.martin-isabel.nl/buiken2/30wk-klein.jpg en deze 10 dus ik had echt al heel snel een buikje http://www.martin-isabel.nl/buiken2/10,3wk-2.jpg
Nee zo'n foto heb ik niet Maar direct na de bevalling was mijn buik 1 grote hangzak. En paar dag slonk deze steeds ietsje meer. Volgens mij was het na 2 dagen al een heel bescheiden buikje. Maar direct na de bevalling was het echt een raar ding hihi. Wel bijzonder hoe dat weer intrekt.
haha, zo'n foto heb ik ook niet en dat is maar goed ook blubberdeblub,maar nu valt het wel weer mee hoor!
Vind dat jullie mooie buikjes hebben hoor!!! Die van mij gaat nu eindelijk normaal worden.. heb een navelbreuk gehad door de zwangerschap en leek wel maanden lang 4 maanden zwanger na de bevalling... Maar het gaat de goede kant op.
Ik zal ook ff mijn (beklede) buik showen..en ook een onbeklede buik..Erg trots ben ik er niet op, moet nog 6 kilo afvallen tot ik op mijn startgewicht zit..(en dat zie je ook wel..)
Van vandaag... heb niks te klagen, geen strepen en hangbuik, maar vergeleken met mijn wespentaille van voor de zw.schap vind ik het maar niks! Erg he... misschien moet ik ff geduld hebben..en flink buikspieroefeningen doen straks..