belly bandit/sluitlaken werkzaam 8 maanden na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door koetjeukkel, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koetjeukkel

30 apr 2008
    27
    0
    0
    #1 koetjeukkel, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
    Weet iemand of de belly bandit of een sluitlaken ook nog werkt 8 maanden na de bevalling?

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik wilde hem ook vlak na mijn bevalling kopen. Maar mijn kraamverzorgster zei dat dat allemaal achter haalt is. Het helpt niet om je buik platter te krijgen. Het is meer om je ondersteuning te geven. Dus als je na de bevalling het erg vind dat je geen strakke buik meer hebt en dat geen lekker gevoel vind.
    Ik heb hem dus niet gekocht.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    HEt is volgens mij ook niet om je buik platter te maken maar om te zorgen dat je buikspieren e.d. weer sneller en beter op zn plek terug komen...

Dat vertelde mijn moeder me tenminste...die heeft dat vroeger bij ons alledrie gebruikt namelijk...en de VK zei hetzelfde...

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Volgens mij doet het zolang na je bevalling niks. Heb zelf een ontsluitingslaken gebruikt na mijn bevalling. Vond het heerlijk! Maar denk niet dat het nu nog wat doet!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep is ook zo het haalt de spieren bij elkaar maar ook ter ondersteuning, mijn buik is echt stukken platter als bij de eerste (daarbij had ik het niet gebruikt) ik heb de belly bandit gebruikt, kijk je moet geen wonderen verwachten maar net dat steuntje zeg maar..

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik heb een bellybandit en ik vind het een rot ding.
    Schuift omhoog als ik ga zitten of moet bukken.
    Afijn marktplaats bied weer uitkomst om te verkopen

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoe lang heb je m gebruikt? Het luistert toch best nauw dat je m niet te lang draagt, omdat dan je spieren juist weer lui kunnen worden?

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb hem 6 weken afbouwend gebruikt de hele kraamweek, en dan daarna alleen overdag en dan halve dagen enzo..

Bij mij is ie nooit verschoven, de goedkopere versie wel iets (maar die met designs erop zijn heel zacht en zitten heel lekker..

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dus de kraamweek ook 's nachts? En dan elke week halveren?

10. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik had een sluitband en heb deze de eerste 4 a 5 dagen gedragen, vond het echt ideaal, je voelt je baarmoeder niet rollen door je buik en rechtop staan gaat wat makkelijker (had nooit beseft dat je daar je buikspieren voor gebruikt). Ik merkte echt veel verschil als ik hem afdeed. Bij mn eerste heb ik er trouwens geen gebruikt.

Ik zou nu sneller voor een laken gaan, lijkt me lekkerder zitten, de band zit niet goed op je blote huid en krult om aan de onderkant (bij mij dan).

Maar goed, na 8 maanden heeft het denk ik geen effect meer, je valt er ook niet vanaf, het is alleen om steun te geven.

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou goedkoop vond ik hem niet 60 euro ofzo alleen een witte dus wel goedkoper dan die met print.
    Nou ja ik pas hem nu toch al niet meer dus heeft het ook geen zin.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je moet hem op amazon.com halen, veeeeeel goedkoper!!!

Deel Deze Pagina