Heb wat info gezocht, maar kan niet de juiste week vinden.. Wanneer in welke week klopt het hartje precies? Op de ene site staat 7 weken, op de andere staat 8 weken. Waarom mag ik dan al bij 6 weken komen? Hellup
hoi in het eind van week 6 klopt het hartje toen ik heen ging met 6 weken en 3 dagen klopte het al groeten chantal vandaag 23 weken
Ik was 5 weken en 6 dagen, toen heb ik hartje al zien kloppen! Dus volgens mij gaat in week 5 het hartje al kloppen
Hoe kan het dan dat ik het hartje al heb zien kloppen bij nog geen 6 weken? Volgens echo alles prima in orde...
hoi hoi, volgens mij kan het bij 5 wkn (dus in week 6) al kloppen maar in de meeste gevallen gaat het hartje kloppen in de 6e week dus week 7. lekker verwarrend hè! gr saskia
Tanja, wees blij dat je al met 6 weken mag komen. De meesten van ons krijgen pas een eerste echo bij 12/13 weken! Lekker toch! Het hartje gaat kloppen rond de 6 weken zwangerschap. Groetjes Suusje
Klopt wel meid, 5 weken en zoveel dagen is hetzelfde als week 6! Dus ook jij hebt in week 6 het hartje gehoord!
Ja, als je het zo bekijkt.. dank je voor je uitleg! Maar hoe dan ook... ik heb het hartje gezien en het was machtig mooi!