Smoor verliefde poessebeest om heen!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by AnitaElisabeth, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

Jan 24, 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Ik heb het vermoede wel zwanger te zijn, allerlei kwaaltjes al!!
    Vrijdag is mijn NOD en dan zal ik het zeker weten!!
    Wat ik nu echt heel appart vindt, is mijn jongste poes (2 jaar) Yindi, ze loopt me overal achterna en wilt het liefst op schoot!! zelfs als ik na de wc ga!! is dit wel normaal voor een poes?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Hier slaapt kater Tommy al een aantal weken boven mijn hoofd en is echt aanhankelijker als normaal. Tommy is altijd al een slijmbal geweest maar zo erg als nu...
    Heb nog 2 andere katten maar daar merk ik niks aan. Diesel wil het liefst altijd al mee naar de wc haha.
    Katten voelen veel aan zegt men altijd he, dus ik ben eens benieuwd of jou kat dan misschien ook iets aanvoelt;)

3. AnitaElisabeth

Jan 24, 2009
    144
    0
    0
    Delfzijl
    Ik ben dan heel benieuwd of Yindi het goed aanvoelt!!
    Ze is inderdaad ook een hele dikke knuffel normaal maar nu veel en veel erger!!

4. Nofje

Nofje Lid

Oct 15, 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 katten. 1 Poezel is echt een knuffelbeer... en 1 is de onafhankelijke.. Maar knuffelbeest was ook niet bij me weg te slaan 5 dagen voordat ik eigenlijk mocht testen... En normaal gaat hij naast mij liggen, maar nu bovenop mijn buik en spinnen als een gek... En ook mee naar de wc hoor geen probleem, als ik de deur dicht doe gaat hij staan miauwen... Dus ik noem hem nou ook wel eens mijn testje, aangezien hij het bij het rechte einde had.

Trouwens ook de ontzettend lompe honden deden vreemd voordat ik het zelf wist. Ineens heel voorzichtig naar mij toe komen, bijna kruiperig zelfs... Ipv rennen tegen me aan springen...

Tja, dieren voelen/weten meestal meer als mensen

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik weet wel zeker dat honden en katten zulke dingen merken voor dat jj het door hebt ,
    Wij gingen 7 jaar geleden bij een voorde4ekeerafgedankte hond kijken of het zou klikken tussen ons , hij zou een bloedhekel aan vrouwen hebben en vooral een loopje met ze nemen .hij is mishandeld geweest door een vrouw dus snap m wel ;)
    toch zijn we gaan kijken en vanaf t moment dat ik binnen kwam bij die mensen stormde hij op me af en is niet meer bij me weg gegaan.
    beetje opvallend was dat , we hielden t maar op een heeel goede klik en hebben hem meegenomen naar huis 3 weken later kwam ik er achter dat ik al 9 weken zwanger was :) hij heeft me er vaker op gewezen dat er iets gebeurde , zo ook toen ik ging bevallen .
    dus ik hoop voor jou dat je kat het ook aanvoelt :)

6. AnitaElisabeth

Jan 24, 2009
    144
    0
    0
    Delfzijl
    Hey!
    Dankjewel allemaal voor de reacties!!
    Ik ben benieuwd of Yindi het allemaal bij het rechte einde heeft!!!
    Kus Anita

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi,

Dieren reageren idd erg op je als je zwanger bent,
    De katten van mijn moeder negeren me normaal gesproken en nu zoeken ze me echt op!
    En mijn hond beschermt me nog erger dan normaal en wijkt niet van mijn zijde hij gaat zelfs voor de wc deur op me zitten wachten....

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

Jun 11, 2011
    939
    9
    18
    Female
    Zou zomaar kunnen hoor!
    Mijn ouders hebben een hondje en als ik op de bank ging zitten kwam ie altijd op mn schoot liggen of als ik een beetje lag op mn buik..
    Maar toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was, wilde hij alleen maar tegen me aan liggen en niet in de buurt van mn buik..
    Voor mij voelde het echt dat hij bang was me daar pijn te doen.. Zoow lief
    Mn zoontje is inmiddels 1 en ze zijn niet bij elkaar weg te halen nu al dikke vriendjes:D

9. Jane 31

Jane 31 Actief lid

Feb 22, 2009
    324
    0
    0
    Mijn kat is sinds dat ik zwanger ben altijd bij me in de buurt.:D
    We doen samen een middag dutje op de bank.:D
    Als ik avonds naar bed ga dan ligt hij al op bed bij het voeteneinde.:D
    Als ik iets later naar bed kom dan ligt hij al te kijken.
    Zo van: "Waar blijf je nou?":(
    Als ik in bed kruip dan komt hij tegen mijn buik aan liggen.

Jane

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Behalve Tommy is nu ook Indy de laatste paar dagen behoorlijk aan het slijmen! Maar goed, ze is nog niet gesteriliseerd dus het kan ook een aanloop van krolsheid zijn:D

11. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    En? heeft je poes het bij het rechte einde en ben je zwanger?>

12. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1