Kan dit een innesteling zijn??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly14, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly14

Butterfly14 Nieuw lid

4 jun 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Vraagje ; Ik heb net 2 uurtjed geleden ontzettend veel pijn gehad onder in me buik
    en dan vooral rechts.. deed echt super zeer ik kon gewoon niet rechtop staan leek wel
    of er een mes in werd gestoken meerdere malen.Ik voelde het ook in de darmen moest gewoon braken vd pijn.. Na een kwartiertje trok de pijn weg en voel k me weer normaal.. mijn Nod is 12 JUNI en heb een cyclus van 32dg.. met de eerste heb ik niks gevoeld..

graag hoor ik jullie ervaringen en of dit de innesteling kan zijn..

2. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde hier. Mijn NOD is ook 12 juni en ik voelde gisteren en vandaag vreemde steken in mijn onderbuik, beetje zoals rond eisprong. Echter, die was al 6 dagen geleden, dus dat kan niet. Ik heb het niet zo erg als jij met overgeven. Zat ook al een beetje te googlen maar kon niets vinden over of je de innesteling voelt. Ik probeer dan ook niet te veel over na te denken, het kwam namelijk ook al in me op wat als het weer mis is en daarom pijn doet? Afwachten, vrees ik...

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    kan het zijn dat je ei later is geweest?

Ik heb deze pijn namelijk altijd rond mn eisprong en helaas nog niet zwanger.. :(

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat lijkt me eerder je eisprong; innesteling voel je NIET namelijk. De bevruchte eicel is te klein om kramp etc te veroorzaken. Napijn van de eisprong kan zeker; die kan doortrekken naar je baarmoeder.

Deel Deze Pagina