pijn als ik te lang zit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi,,

Ik heb even een vraagje.
    Ik werk 3 dagen in de week als administratief mederwerker bij een verzekeringsmaatschappei. Ik zit dan ook elke dag van 8 tot 5 alleen maar achter de computer.
    Ik heb wel een goede stoel die helemaal naar mijn lichaam is gezet, maar ik merk gewoon dat als ik te lang zit dat ik steeds pijn krijg in me linkerzij en bij me buik.
    Vanmorgen ging ik dus weer naar het werk, en reed mee met mijn moeder die ook bij mij werkt, en toen we op het werk waren en ik de auto uit stapte voelde ik ook gelijk weer die pijn.
    Heeft iemand hier ook ervaring mee?? en wat kan ik er het beste tegen doen?

2. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ik heb er ook last van, mij is verteld dat het bandenpijn is.
    Ik zorg er wel voor dat ik regelmatig een keertje opsta om stukkie te lopen omdat ik merk des te langer ik zit des te erger het is.

3. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi,

Ik heb er ook last van. Maar bij mij komt het door mijn bekken. Hier zit nu veel rek in door alle weekmakers die je lijf aanmaakt. Voor mij helpt idd het beste om regelmatig een stukje te wandelen. Dat heeft de fysiotherapeut ook bevestigd. Dus om het kwartier even gaan staan en even een rondje wandelen :D
    Ik hoop dat het helpt! Anders zou ik het eens navragen bij de verloskundige wat je het beste kan doen.

Groetjes Mariska

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het klinkt idd als bandenpijn je zou een warme kruik kunnen proberen
    of een stevige buikband of ondergoed met versteviging

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden, bedankt voor de reacties. wat kun je het beste doen tegen bandenpijn? Iemand ideetjes?

Deel Deze Pagina