Wat een opluchting!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirjamc, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Afgelopen dinsdag moest ik voor controle naar de huisarts.
    Ik heb zelf thuis een angelsounds en had van te voren nog het hartje gehoord.het ging allemaal goed bij de dokter,totdat hij naar het hartje wou luisteren.Die kon hij niet vinden!Na een tijdje zoeken,terwijl ik hem steeds zei waar ik het hartje meestal hoorde,kon hij m nog niet vinden.Hij stuurde me gister voor een echo naar het ziekenhuis,met de woorden: 'op goed geluk".
    Ik ben gelijk naar huis gefietst en gelijk zelf gaan luisteren.Ik had zelf ook een hele snelle hartslag,maar toch dacht ik het hartje te kunnen onderscheiden van de mijne.Toch bleef ik erg gespannen en angstig,omdat mijn vriend op z'n werk zat en niet mee kon luisteren;ik twijfelde aan mezelf.'s avonds luisterde m'n vriend mee en gelukkig hoorde hij het ook.Mijn hart was ondertussen ook een stuk rustiger.
    Gistermorgen was de echo.We waren voor 99% zeker dat we het hartje hoorden,dus met weinig(maar toch een beetje)spanning gingen we erheen.
    En toen de echo werd gemaakt,bleek GELUKKIG ook dat wij gelijk hadden.
    De gyneacologe dacht dat de dokter het niet kon horen,omdat de placenta wat om de baby heenzit.Heb ik ook zo mijn twijfels over,want hoe kan ik het dan wel elke keer gewoon horen?Er gaat in het dorp ook rond dat hij erg verouderde apparatuur heeft.Hij gaat ook bijna met pensioen.Maar goed,wij zijn natuurlijk ONTZETTEND BLIJ :D :) ,dat het hartje gewoon klopt,en ook goed groeit.
    Een HELE OPLUCHTING DUS,want ik was al bang,dat het weer op een miskraam uit zou lopen.

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een opluchting, gefeliciteerd!

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956