Hoi Dames, Inmiddels alweer de 33 weken gepasseerd! Word alweer spannend... Nu zit ik toch nog met iets in mijn maag.. Mijn zoontje is 15 maanden en is geboren via een spoedkeizersnede.. Nu heb ik eigenlijk al een tijdje last van bijvoorbeeld tillen dat het mij ineens heel pijnlijk kan trekken.. maar ook als ik in bed lig me om wil draaien lijkt het net of er binnen iets scheurt.. (meestal aan de linkerkant voel ik dit) het doet echt pijn en kan dan ook niet verder draaien meestal moet ik mezelf dan geheel optillen en zo draaien.. Ik heb nu zwaar het vermoeden dat het door mijn litteken komt.. Nu vraag ik me af of er nog meer dames zijn die ervaring hiermee hebben? En wat was het nou precies? Het voelt dus echt alsof er van BINNEN iets scheurt..
herkenbaar ik ben pas 26 wkn. Maar heb soms ook dat gevoel bij mijn litteken. Zelfs als ik alleen maar hoest soms ik geloof niet dat er iets scheurt hoor zo snel gaat dat niet
Ik herken je gevoel ook had dit al bij 16 weken er is toen uitgebreid naar mijn litteken gekeken met een echo even aangeven bij je gyn dan maken ze een echo om te kijken hoe het er mee staat.
Mijn zoontje is ook via een keizersnede geboren en de gynaecoloog zei toen dat er bij een volgende zwangerschap goed naar dat litteken gekeken moest worden omdat het wel kan gebeuren dat het scheurt als de baarmoeder groter word. Kon zelfs zijn dat een volgend kindje daardoor eerder gehaald zou worden. Moet er wel bij vertellen dat mijn inwendig litteken slecht geneesde. Voor de zekerheid toch eens naar laten kijken.