Ik ben bijna 21 weken zwanger en iedere avond voor het slapen gaan leggen mijn man en ik een muziekdoosje op mijn buik!De baby reageert hier af en toe op door te schoppen en te bewegen. Nu heb ik laatst het muziekdoosje bij mijn oor gehouden en het geluid is best wel hard!Denken jullie dat het geluid te hard is en kan het kwaad? Hoop dat jullie willen reageren!!
Ik vind het een geweldig idee! Ik denk niet dat het te hard is hoor, je baby hoort het door een dikke laag buik heen en dan is er ook nog de herrie van je darmen en je bloedsomloop. De trillingen die een muziekdoosje veroorzaken zullen daar volgens mij net over heen komen. Ik ga het ook proberen
Leuk! Ik deed het ook Ik had hem niet op mijn buik maar meer op het nachtkastje bijvoorbeeld of naast me op het Bed of bank.
Ik liet gister toevallig voor het eerst met m'n telefoon (Youtube) een lief slaapliedje horen. Ik heb haar nog nooit zo heftig voelen trappelen en bewegen. Alsof ze zei 'HOU OP!' Volgens mij vond ze het dus helemaal niks hahaha!
ik deed het ook wel eens... het vruchtwater i de baarmoeder vangt de trillingen op en filtert het geluid hoor, je kindje zal er geen last v hebben. denk maar aan (hoog)zwangere dames die nog naar concerten en disco's gaan en zo. Die decibels gaan ook serieus de hoogte in. Baby zal er heus niet doof van worden verder genieten!
Ik doe dat ook al weken en elke keer reageert ze er weer op. Zet het zelf naast me buik is net zo effectief.
Heb ik ook gedaan in mn zwangerschap maar werd op n gegeven moment zelf knettergek van het deuntje haha!! IK kreeg na de geboorte niet het idee dat Aaron het herkende toen ik het weer afspeelde...
hihi leuk! wij doen ook sinds aantal dagen steeds 's avonds zelfde muziekje afspelen....meestal wordt ze er rustig van en na het muziekje gaat ze weer verder trappelen... ben benieuwd wat ze dan gaat doen straks na de geboorte en we spelen het af...
ik doe dit ook. ,maar beeb word rustig er van. reageert wel erg op andere geluiden. bv op de honden die blaffen en haar zus die huilt
Een vriendin van mij had dit gedaan, en toen ze het muziekje na de geboorte afspeelde ging het kindje iedere keer heel overstuur huilen. Bij sommige kindjes werkt dit dus helemaal niet!
Heb het gisteren ook voor de eerste x geprobeerd, via youtube en dan gsm op de buik, is wel leuk. Moet alleen nog een speciaal liedje zoeken en dan zien hoe hij reageert na de geboorte
Nee hoor dit kan geen kwaad. Het verschil dat jij het zo hard hoort is dat je het direct bij je oor houd, je moet je voorstellen dat het kleintje het hetzelfde hoort als dat je onder water zwemt. Alle geluiden worden dan ook heel erg gedempt. Gewoon lekker blijven doen als je je er fijn bij voelt!
volgens mij kan het geen kwaad hoor, is alleen maar leuk! hier hebben we zo'n Nijntje met een muziekje en onze knul reageert daar echt op. het lijkt ook echt of hij naar dat muziekje toe wil, echt lief!