Muziekdoosje op de buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loes23, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes23

Loes23 Actief lid

23 jul 2013
    415
    382
    63
    Ik ben bijna 21 weken zwanger en iedere avond voor het slapen gaan leggen mijn man en ik een muziekdoosje op mijn buik!De baby reageert hier af en toe op door te schoppen en te bewegen. Nu heb ik laatst het muziekdoosje bij mijn oor gehouden en het geluid is best wel hard!Denken jullie dat het geluid te hard is en kan het kwaad?

Hoop dat jullie willen reageren!!

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik vind het een geweldig idee! Ik denk niet dat het te hard is hoor, je baby hoort het door een dikke laag buik heen en dan is er ook nog de herrie van je darmen en je bloedsomloop. De trillingen die een muziekdoosje veroorzaken zullen daar volgens mij net over heen komen. Ik ga het ook proberen :D

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Leuk! Ik deed het ook :)
    Ik had hem niet op mijn buik maar meer op het nachtkastje bijvoorbeeld of naast me op het Bed of bank.

4. Ik denk niet dat het kwaad kan hoor... :)

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik liet gister toevallig voor het eerst met m'n telefoon (Youtube) een lief slaapliedje horen. Ik heb haar nog nooit zo heftig voelen trappelen en bewegen. Alsof ze zei 'HOU OP!'
    Volgens mij vond ze het dus helemaal niks hahaha!

6. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    ik deed het ook wel eens... het vruchtwater i de baarmoeder vangt de trillingen op en filtert het geluid hoor, je kindje zal er geen last v hebben.
    denk maar aan (hoog)zwangere dames die nog naar concerten en disco's gaan en zo. Die decibels gaan ook serieus de hoogte in. Baby zal er heus niet doof van worden

verder genieten!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal vast geen kwaad kunnen.... Je baby reageert gewoon op het mooie muziekje :D

8. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe dat ook al weken en elke keer reageert ze er weer op. Zet het zelf naast me buik is net zo effectief.

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heb ik ook gedaan in mn zwangerschap maar werd op n gegeven moment zelf knettergek van het deuntje haha!!

IK kreeg na de geboorte niet het idee dat Aaron het herkende toen ik het weer afspeelde... ;)

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hier wordt baby pas druk als de muziek stopt....
    'Jeeeeej eindelijk die rotherrie uit!!!'

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hihi leuk!

wij doen ook sinds aantal dagen steeds 's avonds zelfde muziekje afspelen....meestal wordt ze er rustig van en na het muziekje gaat ze weer verder trappelen...

ben benieuwd wat ze dan gaat doen straks na de geboorte en we spelen het af...

12. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik doe dit ook. ,maar beeb word rustig er van. reageert wel erg op andere geluiden. bv op de honden die blaffen en haar zus die huilt

13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.994
    6.744
    113
    zuid-holland zuid
    Een vriendin van mij had dit gedaan, en toen ze het muziekje na de geboorte afspeelde ging het kindje iedere keer heel overstuur huilen. Bij sommige kindjes werkt dit dus helemaal niet!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihi.....ja dat kan dus ook

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    Belgiƫ Arendonk
    Heb het gisteren ook voor de eerste x geprobeerd, via youtube en dan gsm op de buik, is wel leuk. Moet alleen nog een speciaal liedje zoeken en dan zien hoe hij reageert na de geboorte :D

16. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor dit kan geen kwaad. Het verschil dat jij het zo hard hoort is dat je het direct bij je oor houd, je moet je voorstellen dat het kleintje het hetzelfde hoort als dat je onder water zwemt. Alle geluiden worden dan ook heel erg gedempt. Gewoon lekker blijven doen als je je er fijn bij voelt!

17. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    volgens mij kan het geen kwaad hoor, is alleen maar leuk!

hier hebben we zo'n Nijntje met een muziekje en onze knul reageert daar echt op. het lijkt ook echt of hij naar dat muziekje toe wil, echt lief!

Deel Deze Pagina