Hoi allemaal, Wij zijn iets meer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje! Nu heb ik elke maand direct na mijn eisprong gevoelige borsten, aan de zijkanten en onderkanten.. Dit duurt tot mijn menstruatie en dan neemt de gevoeligheid af. Ook deze maand kreeg ik na mijn eisprong gevoelige borsten.. Zit nu vijf dagen voor NOD en de gevoeligheid is ineens heel veel minder.. Wie herkent dit en bleek zwanger??
Ik!! Altijd heb ik direct na mijn eisprong zere borsten heel erg. Bij alle 2 de keren dat ik zwanger bleek ( waarvan 1 een miskraam) had ik ook zere borsten alleen na een week nam het weer bijna helemaal af om minimaal terug te komen rond mijn nod. En vanaf toen de ene dag heel erg last en de andere dag bijna niet
Dank je voor je snelle reactie! Ik hoop dat ik dit geluk ook heb! Beetje rare vraag miss maar hoe was jouw afscheiding?
Wat ik me kan herinneren was het rond of vanaf nod heel waterig ,had telkens het gevoel dat ik heel erg ongesteld was geworden en daarna werd het wat dikker (witter)
Bij mij was dat iig een goed teken , ik had vaal dat als ik ongesteld werd en dus niet zwanger was vlak voor me nod 1 à 2 dagen wat gelige afscheiding echt totaal niet wit.
Ja mijn menstruatie begint ook eerst met 1 a 2 dagen gele tot bruine afscheiding.. Ben benieuwd of dat komt dinsdag..
Hihi.. Is goed.. Bij iedereen is het natuurlijk verschillend.. Ik probeer nuchter te blijven.. Meer kan je toch niet doen.. De natuur moet zijn werk doen! Zou wel een spetterend nieuwjaar zijn!
Net als vele anderen op dit forum herken ik je vragen en onzekerheid. Ik hoop voor jou dat dit tekenen zijn.
Meiden! Volgens mij ben ik zwanger! Ik had gisteren ongesteld moeten worden.. Twee weken geleden was mijn eisprong (gezien door de gyn). Nu heb ik Vanmiddag getest met sensitest midstream en hij is licht positief!!! Ik heb nog een test liggen.. Clearblue digitaal.. Deze ga ik a.s. zondag gebruiken.. Pff... Vind het best spannend zeg!!
Ja ik denk het wel! Het is geen tuurstreepje.. Mijn moeder en vriend zien het streepjes ook! Als je de test pakt zie je het streepjes gelijk.. Pff momenteel krijg ik geen hap door mijn keel.. Ik moet echt moeite doen om te eten.. Totaal geen eetlust pffff..
Ahhhh....meiske, volgens mij mag jij best wel een beetje blij zijn En anders ben ik het wel voor jou Ik weet nog hoe misselijk/geen eetlust ik had tijdens mijn zwangerschap in oktober (is misgegaan). Bij een week of 8 kon ik ook niet meer eten. Ik at dan een cracker, stukkie fruit, multivitamine en een glas melk. Hoe moeilijk ook, maar dit propte ik er in Daarna een half uurtje liggen... Maak je morgen een mooie foto van je clearblue test?! (wanneer was ook alweer je NOD?) En nogmaals gefeliciteerd!
Hihi.. Dank je wel!! Ik zit elke keer naar die test te kijken.. Was die zwangerschap van jou een bbz? Ik heb geen krampen gelukkig.. Af en toe een paar steekjes maar niet boeiend ofzo.. Mijn NOD was denk ik 2 januari! Hopelijk een plakbaby! Ik laat het je morgen weten!
Ja helaas had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Vlak voor ik op vakantie ging had ik een positieve test in handen, maar ook een wc papiertje met bloed... Verder ga ik hier nu niet op in, want jij moet vooral blij zijn met je positieve test! Gelukkig komen bbz's maar weinig voor! Ga er lekker van genieten meis!
Jaaaaaaa ik ben zwanger!!!! Vanmorgen getest met een clearblue digitaal.. Het woordje zwanger verscheen al heel snel en daarna 2-3!! Joeppppieee!!!!