wanneer naar de ha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hallo mensen ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil.wanneer kun je het beste naar de huisarts dat het niet lukt.het is toch als je 1 jaar bezig bent????

en stuurt de huisarts je dan naar de gynacheloog????dankje wel alvast.

2. Suusje09

Suusje09 Niet meer actief

Hoi
    Ik ben naar de huisarts gegaan toen wij een 1,5 jaar bezig waren, hij stuurde ons gelijk naar het ziekenhuis. Ze hebben onderzoeken gedaan maar niets gevonden.

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hallo,

wij zijn al een jaar bezig en toen naar de ha gegaan gelijk doorerwezen voor testen.

succes

@ suusje

ik zie dat je overtijd bent!!! ik duim voor je

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    bij een jaar ga je naar huisarts. ik heb het gevraagd toen ik voor iets anders ging, toen adviseerde ze om alvast te gaan tempen. zij willen graag dat je tempt, daarna sturen ze je door.

5. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    ik ben na 3 maanden naar de huisart gegaan omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. Ik ben gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik heb van de gyneacoloog direct clomid gekregen om de eisprong te bevorderen.
    Dus gewoon naar de huisarts gaan en een verwijsbrief vragen. Ik was al wel begonnnen met het opmeten van mijn temp.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben ook vanaf oktober bezig en heb de dokter gebeld. Wij mogen over 3 maanden langskomen. Eerst 3 maanden tempen. Daar begin ik volgende ronde mee.

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Wij zijn mei 2008 gstopt en in jan. 2009 naar HA gegaan, omdat ik al 2 1/2 mnd niet ongesteld was geweest. daarna doorverwesen naar gync. en daarna naar vruchtbaarheidsarts. Ik ben bij de HA gaan werken met ovutesten.

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ik zou het ook laten afhangen van je leeftijd. Als je bijvoorbeeld al wat ouder bent zou ik niet een jaar gaan zitten wachten. Dan zou ik zelf denk ik wat eerder gaan. Maar ik geloof dat heel officieel de richtlijn een jaar is ja.
    Succes!

Deel Deze Pagina