Pijn baarmoeder bij niezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Satire, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vreemd en nooit eerder meegemaakt, ik moest niezen en voelde een pijnscheut door mijn baarmoeder heen gaan.

Hebben de andere ontpillende dames hier ook wel eens last van gehad?

Edit:
    Ook als ik flink gaap en me uitrek voel ik het daar, alleen minder sterk. Ik voel het ook niet links of rechts, maar precies in het midden.

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Oh ja dat ken ik! Ik ben al ruim ontpilt (al 3 jaar gestopt) maar ik heb het ook regelmatig, het is een hele korte felle steek, ik heb het ook weleens als ik me in bed omdraai, alsof het ineens uitgerekt wordt.... Wat het is, geen idee!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt als bandenpijn. Dit was bij mij het eerste teken van de zwangerschap en ik had er een week na de terugplaatsing al last van. Maar nu heb ik het ook wel eens, terwijl ik niet zwanger ben.

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb er ook last van gehad de vorige ronde, maar heb geen idee waar het vandaan kwam. Mijn vorige cyclus was sowieso vreemd hahaha.
    Succes ermee en hoop dat het een goed teken is! :D

5. pollewop82

26 jun 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kunnen ook je eierstokken zijn! Heb hier ook last van. Ben er voor naar de dokter geweest, die heeft mij doorgestuurd naar de gyn en die heeft een echo gemaakt. Hij vertelde dat je eierstokken echt mega gevoelig zijn! Net zo gevoelig als de balzak van de man alleen zitten de eierstokken wat meer verpakt ;) Maar zou goed kunnen dat je dit voelt...

6. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb het in het begin van beide zwangerschappen gehad :).

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaaa dat ken ik ook en idd nadat ik gestopt ben met de pil. Dacht dat ik wel weer de enige zou zijn. Bij plotseling rekken, omdraaien in bed, niezen, hoesten heb ik het wel eens. ;)

Deel Deze Pagina