Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sun74, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een vraag, afgelopen vrijdagnacht of zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Zaterdag nacht heb ik sex gehad.
    Sinsdien heb ik krampen. Dinsdag (dus 3 dagen na eisprong) had ik roze afscheiding en daarna niet meer. Lichte steken/krampen nog wel.

Is het mogelijk dat je na 3 dagen al een innesteling kan hebben?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet Sun!

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi,

Ik kan je geen antwoord geven want ik heb dezelfde vraag.
    Ik heb zaterdag of zondag mijn eisprong gehad denk ik. Maandag avond had ik een beetje roze en gister en vandaag is het roze/bruin/rood snap er niks van. Zit op dag 17 van myn cyclus en mijn temp werkt ook niet mee pfff

3. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

ook ik zit met dezelfde vraag..
    volgens mij zaterdag mijn eisprong gehad, en tot heden continu ongi-steken, maar ik heb geen roze afscheiding gehad, dit kan trouwens wel innestelingbloeding zijn! we wachten de volgende reactie's maar af:)

4. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm mischien toch innestelingsbloeding denk jij, dan zou ik toch een uizondering zijn want lees net dat het vaak vanaf 5 dagen begint.

Zijn er meer vrouwen die na 3 dagen al roze afscheiding hadden en zwanger bleken te zijn?

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb ook gelezen dat het meestal vanaf dag 5 is maarrr de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé..

6. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha nee dat is waar!
    Mocht ik zwanger zijn dan is het echt bijzonder omdat dit de eerste keer proberen is.

7. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Meestal is dit wat later dan na 3 dagen,maar inderdaad,wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Misschien had je eerder je eisprong en daarom nu deze krampen en misschien dan nu een innesteling.
    Niemand kan een zeker antwoord geven uiteraard want voor duidelijkheid moet je wachten tot je nod.
    Maar het zou best kunnen!!!!!
    Spannend!

8. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Sun74, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    Bedankt voor je reactie.
    Als me eisprong eerder is geweest dan ben ik niet zwanger want heb zaterdag nacht pas sex gehad. Ik had toen nog wel een klein beetje vruchtbaar slijm. de volgende ochtend niet meer.
    Na drie dagen beetje roze afscheiding, 1 dag.
    Na ja we zien het idd wel.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb vrijdagnacht of zatochtend ook me eisprong gehad en heb vanaf vanmorgen soms wat licht roseslijm verlies. Ben benieuwd heb ook al 2 dagen een ongiegevoel en steekjes in mijn onderbuik.
    We wachten rustig af :)

10. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose, ben in ieder geval niet de enige ha ha
    Maar heb jij dit niet bij je vorige zwangerschap gehad?

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik heb ook allemaal steekjes in mn onderbuik, mn eisprong is nu 6 dagen geleden

12. Rose1982

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel bloed verloren tot week 16 kan de steekjes voor Nod niet meer herinneren. maar ja elke zwangerschap is weer anders.

13. Rose1982

spannend meis
    Las je onderschrift, hoop dat je snel zwanger bent.

14. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Ik heb ook vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad. En al vanaf maandag steekjes rechts onder in me buik. Ook vanaf gister afentoe steekjes in me borsten. Helemaal geen afscheiding. Heb ik normaal gesproken altijd wel een beetje.
    Nog 8 dagen dan pas testen. Duurt lang, ookal is het pas de 2e ronde.

15. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa ja duurt zeker lang, kan dan ook pas testen.
    Was er eigenlijk niet zo mee bezig, alleen toen ik roze afscheiding had, dacht ik huh?! toen ben ik gaan google, had nog nooit van innesteling etc gehoord ha ha. Deze site is een hele nieuwe wereld, aan de ene kant leuk maar ook om elkaar "gek" te maken bij alle kwaaltjes en pijntjes. Maar ja nu doe ik ook vrolijk mee;)

16. Rose1982

sun 74 heb je geen last meer van roseafscheiding gehad?

17. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roze, Nee alleen dinsdag bij het afvegen na toiletbezoek, maar een tampon of inlegkruisje was niet nodig. En jij?
    Maar nog wel een zeurend/krampig gevoel in me onderbuik, met name zijkanten bij eierstokken.

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hallo allemaal,

ik wou even weten of jullie dit ook vaag voor komt,
    ik heb zaterdag/zondag mijn eisprong ongeveer gehad
    ( door middel van ovulatietesten heb ik dit vastgesteld )
    nu had ik al een week voor de eisprong steken in mijn buik
    en nu na de eisprong nog steeds, ook voelen mijn borsten beurs aan.
    Ik zit nu pas op dag 4 na de eisprong en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik nu al kwaaltjes heb, maar ik weet het eigenlijk niet meer. Ik ben al 2 keer eerder zwanger geweest maar die zijn allebei op een miskraam uitgelopen, en dit is de eerste ronde na curretage dus eigenlijk ben ik heel bang dat er iets niet goed is omdat ik al een tijdje krampen en steken in mijn buik heb.
    Hebben jullie dit al wel is gehad ? ik ken het niet van mijn vorige zwangerschappen maja elke keer kan weer anders zijn natuurlijk.

Liefs Sjors

19. Rose1982

@ sun74 ik heb er 2 dagen last van gehad.

@ Sjors ik heb geen klachten gehad voor me eisprong alleen na eisprong steekjes in me onderbuik en roseslijm verlies

20. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjors, ik heb ook geen steken voor me ei gehad, ook alleen steken erna en rose afscheiding.

Deel Deze Pagina