Hee dames! Ik vroeg me iets af, Gister kreeg ik ineens na een toilet bezoek wat helderrood bloedverlies (dit wellicht door te hard geperst te hebben) daarna niks meer gehad. Nu vanavond dus naar de wc geweest en dus ineens heel licht roze (bloed kan ik het niet echt noemen) verlies. Heb verder geen krampen wel zeurderig gevoel, anders dan anders. Ik zit nu op CD24 uitgaande van 27 dagen.. nu kan ik eerder ongesteld geworden zijn maar ik twijfel omdat het nog geen 2 weken is geleden dat ik eisprong heb gehad.. 31ste positieve ovulatietest gehad, op dag 11 was dat. Ik ga uit dat mijn ei paar dagen erna was gesprongen. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Zijn er dames die mij iets meer kunnen vertellen? Of is dit vaak een begin van de menstruatie?
Lijkt mij het begin van je menstruatie. Aan je eerdere cyclussen te zien, is het niet gek dat je er nu 1 van 24 had
Thanks. Dan had ik een LF van 11 dagen. Toch nog netjes en toch wel een mooie cyclus. Als ik niet vruchtbaar ben zou ik ook niet ongesteld zijn geworden en geen positieve ovulatietest gehad hebben😬 Nu dus op naar de volgende ronde.
Mij gynaecoloog zegt dat de menstruatie pas begint als het doorzet. Al het veeg en drup werk vooraf is niet dag 1. Dus het kan een aankondiging zijn dat je menstruatie binnenkort komt of een innesteling. Kan nog alle kanten op
hier precies hetzelfde. Gisteren wat helderrood verlies (2 druppels) in de ochtend. in de avond 1 drupje. beide bij wcgang. Nu zit ik met het volgende: positieve test op woensdag de 7e, dus eisprong de 8e of 9e. Was dus gisteren 7 of 6 dpo.. Vandaag nergens last van behalve zere borsten en ongi gevoel. Wat kan het zijn? innesteling of begin menstruatie?
wij lopen precies gelijk met jou, ook pos ov test 07.09, al wel wat klachtjes inmiddels maar durven niet eerder te testen dan de 21ste, wat ga jij doen?
ik test sowieso niet eerder dan 21-9. Vorige zwangerschap testte ik ook pas laat positief, dus wil eerst zeker weten over tijd zijn want ik gok dat vroeg testen dus geen zin heeft. jij? ik verwacht trouwens niet zwanger te zijn hoor. Het kan natuurlijk, maar heb echt het gevoel ongesteld te moeten worden (incl lage rugpijn).
wij hadden vorige ronde vroeg getest, positief , dag erna nog een keer positief en daarna aflopend....MA dus..... Dus nu wachten we gewoon tot NOD en dat is dus de 21ste of de 22ste en rond die tijd gaan we wel testen en dan zien we het wel. We zijn wel nuchter genoeg om heel makkelijk te zeggen lukt het deze keer niet dan de volgende keer etc....
Maar dat zou dan heel erg te vroeg zijn toch? Dan klinken de symptomen wel hoopvol hoor! Ik loop bijna gelijk met jullie: knal OvU op 6/9.
Ja dat zou ook veel te vroeg zijn. Dit is de eerste keer dat ik ovu-testen gebruik voor tweede kindje. Dus weet mijn Lf ook eigenlijk niet. Hopelijk duurt die wel langer dan 10 dagen, al lijkt het me stug dat ie korter duurt, cycluslengte is normaal 28-30 dagen.