Goedemorgen allemaal, Sinds enkele dagen heb ik vreselijk last van hoofdpijn!! Eerst dacht ik dat het meteen nachtje slapen wel over zou gaan maar helaas.. Mag je een paracetemol nemen?? Gewoon zo'n een van de etos.. Al is het maar een halve. Ben nu over de 17 weken zwanger. Xoxo
Ze raden het af en anders zo min mogelijk. Volgens mij mag je ze alleen zonder coffeïne maar dat weet ik niet zeker.
Een paracetamol kan niet veel kwaad, als je het maar alleen doet in nood. Dus als de pijn niet uit te houden is kun je best een simpele paracetamol nemen, als het maar niet te vaak gebeurd. Het beste is niets, misschien kun je het nog even aankijken, veel rusten en veel water drinken? Mocht dat niet werken kun je altijd nog een paracetamol nemen.
Van mijn gyn mag ik gewoon paracetamol nemen. Tot 6 per dag. Vervelend he die hoofdpijn. Veel water drinken wil wel eens helpen. Als het te lang duurt ff contact opnemen met je vk of gyn. Succes
Je mag gewoon 3 maal daags twee paracetamol nemen hoor!Erg vervelend zo stevig hoofdpijn!Probeer wat te slapen en neem gewoon die paracetamol hoor, daar zijn ze voor!
Mijn vk zei ook dat een paracetemol wel mag (ibuprofen dan weer absoluut niet) maar naast slapen, lopen, het raam open zetten en water drinken helpt het bij mij soms om een beetje koffie te drinken of een stukje hele pure chocola te eten. Volgens mij komt dat door de caffeine die er in zit. Dat is natuurlijk ook niet super goed voor je maar als je het bij een kopje of een paar stukjes houdt is het niet schadelijk voor zover ik weet.
Oe das een goeie!! Aangezien ik graag chocola eet.. Kijken of dat helpt.. Wil niet graag een paracetemol nemen en ben het nu zo lang mogelijk aant rekken..
Ik mag inderdaad ook gewoon paracetamol, 4 per dag zonder coffeine of 3 per dag met coffeine.. Coffeine die in para zit is niet hezelfde als de Caffeine die in koffie of cola zit
Gewone paracetemol mag je wel nemen. Met codine mag je inderdaad niet hebben! (zit verdovende werking in) Je mag er gewoon 4 tot 6 op een dag als je zwanger bent. Dit heeft mijn VK zelf gezegt!