Pijn (bekken of bandenpijn)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zusteryvonne, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige

Ik heb een vraagje. Ik ben bijna 18 weken zwanger en alvanaf het begin last van een pijnlijke onderbuik. Deze klachten nemen de laatste weken steeds meer toe. Nu zit ik thuis i.v.m de pijnklachten.
    Omschrijving klachten: Stekende pijn rechts of links (maar vaak rechts) onder in de buik. Deze stralen uit naar mijn rug/schaamstreek, heup en bovenbeen. dat van de bovenbeen heb ik dan ook de hele dag een raar gevoel in.
    Vrijdag begonnen deze klachten meer toe te nemen, had in de avond ook een hele hard buik. (harde buik heb ik de laatste 2 weken vaker)
    Lees dat het er bij hoort, maar ook deze mate; kan nu gewoon niet werken, als ik ga werken of dingen ga doen, wordt het erger en krijg ik last van een harde buik.

Stoelgang is prima en ga wel regelmatig naar de wc. Maar plas verder goed, niet geconcentreerd of kleine beetjes.

GRoetjes Yvonne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

klinkt als bekkenpijn. Als je zoveel pijn hebt moet je wel actie ondernemen. Even urine naar de huisarts om te laten controleren op blaasontsteking. Als dat het niet is dat naar de fysio voor je bekkenklachten.

Mirjam

Deel Deze Pagina