Hier de avond ervoor 1 oxazepam, en de ochtend van de punctie 1, en een infuus, met minimale pijnstilling. 1e keer was appeltje eitje, ik voelde er niks van, keek dr van op dat t al klaar was. Stond op uit de stoel, en was alweer op weg naar huis,haha. En ook de dagen erna had ik er helemaal geen last van. Score 13 eicellen,uit 13 follikels! 1 embryo was maar doorgegroeid, tp, en niet zwanger. Een cijfer op de schaal van 1 tot 10 was 1! 2e keer ging ff iets anders, ik bespaar je de details, maar pijncijfer is denk ik wel een 8 ofzo. Ook toen had ik 13 eicellen en 13 embryo's. En uit de TP van 2 is Beer gekomen, en heb nog 4 cryo's! Dus t was t zeker waard!! T kan dus heel erg verschelen van elkaar zie je wel.
ervaringen van anderen zeggen niet zoveel eigenlijk. Het gaat erom dat je er zelf zo ontspannen mogelijk in gaat. Waar de ene vergaat van de pijn, loopt de ander fluitend naar buiten, waarom? Iedereen reageert anders op medicatie en pijn. Ik heb ook een shitload aan downers en sleepers gekregen, maar ik was in staat naar huis te rijden toen mn zetpil die ik NA de punctie pas kreeg begon te werken. Daarvoor ALLES gevoeld en herinnerd.... Ik maakte volgens de artsen teveel adrenaline aan waardoor medicatie niet zou werken....tja... Zorg er in elk geval voor dat je doezelig bent vóórdat ze beginnen, zo niet, aangeven! Succes meis!!
Hier 3 x een punctie gehad... Eerste deed super veel pijn, was ook de spanning denk ik. 2e viel mee en de laatste (eergister) is me echt zooo meegevallen, dat ik het nauwelijks door had.. De verdovingsprikjes deden even zeer, maar eenmaal space-end op de mofine geen pijn meer gehad. Hebben jullie ook dat de napijn zo veel verschild per keer??
Hier 1 punctie gehad, en ik vond het echt een hel.. 's ochtends 2 paracetamol en daar een infuus met rapifen (word je ook draaierig van, maar je vergeet niks ) Ik was wel erg nerveus, je weet toch dat het pijn gaat doen Rechterkant vond ik goed te doen.. Ik weet nog dat ik in die stoel lag en een paar keer zei: Als dit het is, dan is het te doen.. Was mijn mantra zo'n beetje haha.. Maar de linkerkant was echt hels.. Zijn ook gestopt op een gegeven moment omdat de arts het niet verantwoord vond om nog verder te gaan, dus wel bovengemiddeld pijn. Ik zou het wel nog een keer doen mocht het nodig zijn, maar dan wel een goed gesprek vooraf wat de mogelijkheden zijn voor extra pijnstilling of iets dergelijks.. En dan zou ik zeker net zo nerveus zijn denk ik.. Staat niet op mijn lijstje van meest fijne ervaringen..