ik wist even niet in welk topic ik dit het beste kon plaatsen. ik ben op zoek naar een leuk tshirtje voor mijn zoontje (mt92 ) met daarop de aankondiging van onze zwangerschap . alleen ik vind geen shirtjes waar ook het geslacht op aangekondigd word. en ik wil er ook niet heel veel voor uitgeven. ik heb op marktplaats gekeken maar daar staat niks. heeft iemand nog een shirtje wat ik kan overnemen of een weet iemand waar ze goedkoop zijn te bestellen? of beter nog waar ze te koop zijn in een winkel dat ik ze meteen heb op de dag zelf? zaterdag weet ik het geslacht. en wil het dan ook aan iedereen bekend gaan maken ( hihi best wel laat eigenlijk maar vond het wel leuk om het bekend te maken met broetjes. of zusje. net wat het word.
Wij zochten ook een shirt met daarop dat ze grote zus werd. Allerlei winkels af gegaan maar ze zijn er niet en komen ook niet terug. Als ze de shirtjes in de verkoop doen moeten ze alle maten bestellen en de kleine maatjes blijen over, vandaar dat je ze nergens echt kan krijgen. Wij hebben toen zelf 1 gemaakt met printpapier voor op een shirt. Je kan het ook bestellen bij een drukkerij. (Die waren zaterdag bij ons allemaal dicht, vandaar dat wij het zelf hebben gemaakt).
super bedankt! printpapier voor op shirt heb ik nog nooit van gehoord? kan dat thuis ook in een gewone printer?
Bij de meeste boekhandels verkopen ze papier waarop je iets uit kunt printen wat je vervolgens op een t shirt kan strijken. Vorig jaar was dit zelfs nog bij de action te koop! Goedkoop t shirtje halen, tekst in spiegelbeeld (!!) uitprinten in alle gewenste kleuren, opstrijken volgens instructies en voila! Dan kun je de tekst ook nog eens helemaal zelf bepalen!
Ze verkochten dit papier bij Hema, ik weet niet of het nu nog te koop is. Het heet transferpapier en daarmee kun je thuis met je printer gewoon printen en bijv op een wit (of ander licht gekleurd) tshirt strijken.
Mijn man heeft van dat papier bij de hema gekocht en op internet een plaatje gezocht en dat op dat papier geprint en gestreken op een shirt. Heel leuk!