Hallo, Ik ben nu 36 weken zwanger van mijn vierde kindje. Mijn andere kinderen zijn allemaal ingeleid en dus heb ik helemaal geen kennis van een spontane geboorte, hoe gek dat ook mag klinken. Twee wekne geleden vertelde de VK dat de kleine is ingedaald, een week daarna bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben. Sinds gisteren hing mijn buik wel 10 of 15 cm lager ben ik erg druk en kan geen slaap vatten. Vanmorgen wer naar de Vk en die vertelde dat de kleine met het hoofdje tegen de baarmoedermond ligt en dat is ook goed te voelen ook hor. Ik merk ook dat mijn hormonen aan het gieren zijn door mijn lichaam, en heb het gevoel dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Mijn man zegt ook van lief houd er en emmer onder lijkt net alsof de baby er zo uit komt floepen. Ik vroeg de VK of het wel eens kon zijn dat de kleine er eerder uit komt maar hij bleef stil al was hij flink verschoten hoe ver de kleine in mijn bekken ligt. Ik ben het allemaal goed zat ook omdat ik al weken lang pijn heb en nu is dat helemaal niet meer te hebben, mijn schaambeen lijkt wel met de dag te worden uit gerekt en ook de ontlasting loopt als een trein. baby beweegt goed, maar toch ik weet het niet en ben onzeker of de bevalling misschien toch deze dagen, begint? Bij de andere kids wilde de baby niet indalen,en ontsluiting?? Ho maar dus ja, wie herkent dit? Groetjes Maria
Ik herken het niet.........maar het lijkt er inderdaad op dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten. Succes!! Gina