Hallo, ik ben vandaag 5 dagen overtijd.. En heb sinds zondag avond hoofdpijn, en sinds maandag morgen ben ik al misselijk soms net het gevoel dat ik moet overgeven, maar dat is niet zo, en na alles wat ik eet en drink wordt ik nog beroerder.. Heb wel de menstruatie klachten en denk ook elke keer dat ik ongesteld moet worden omdat ik veel witvloed heb.. Zou dit een beginnende zwangerschap kunnen zijn of wordt ik toch nog ongesteld ? Ook moet ik eerlijk gezegt vaker plassen dan normaal.. Ik heb nog niet getest, ik wou vrijdag morgen gaan testen als ik 7 dagen overtijd ben ! Liefs kiimberleeyy
Ik had allang getest, ik heb namelijk niet het geduld om ook maar 1 dag te wachten laat staan 7. Succes en ik hoop voor je dat je op roze gaat.
Bedankt voor jullie reactie's ik wil morgen wel testen maar bang voor een negatieve test ! Eerst hoopte ik dat ik gewoon ongi zou worden maar nu hoop ik eerlijk gezegt wel een beetje op een positieve test.. Maar goed ff afwachten !
Hallo iedereen, Aller eerst bedankt voor jullie reacties.. Ik heb vanmorgen getest, maar helaas negatief .. Ik zit zo in onzekerheid en zit nu echt alleen mar te denken wordt ik nog ongi of toch zwanger !! Als ik meer weet breng ik jullie op de hoogte.. Liefs kiimberleeyy
Ik heb precies het zelfde kimberly. Ik ben inmiddels 10 dagen overtijd en al 3 weken steeds het idee dat ik ongesteld moet worden. Heb de laatste week veel last van mijn borsten gehad en zakt nu gelukkig wat af. Misselijk zijn heb ik met vlagen. Het kom zo ineens opzetten maar is ook zo weer weg. Ik vind fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een negatieve test. Nou duimen maar!
@ lennyt: dankje, ik hoop het wel hihi mar zo niet dan andere x beter.. @ deborah198: vervelend is dat hè ik ben nu ook het vlagen misselijk mar geen last van mijn borsten.. Ik wacht nog een paar dagen en dan maar weer een testje wagen of anders ha