pijn bij eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dora26, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dag dames,
    Ben al van oktober 2014 gestopt met de pil en redelijk regelmatige cyclussen. Nu had ik gisteren rond 13.00 uur een positieve ovulatietest. Gisterenavond bij het slapen gaan lichte buikpijn.
    Vandaag dezelfde buikpijn vanbinnen en gedurende het klussen was het extra pijnlijk.
    Zou dit eisprong pijn kunnen zijn? Of eerder gevoelig omdat het vanbinnen aan het werken is... op seksueel gebied heb ik eigenlijk bijna nooit pijn; dus het viel me nu wel op.
    Thx alvast!

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Tijdens het zwanger raken in mei hield ik alles bij, ik had steken in mn zij en borsten en gooide toen een extra ovutest er tegen aan, die was positief. Dus natuurlijk die avond gelijk gaan klussen! Wat ik me daarvan herinner is inderdaad dat alles veel gevoeliger was naae mijn idee. Een soort van steekjes tijdens de seks maar echt pijn dat we moesten stoppen was het niet.

3. Alva

Alva Niet meer actief

Dat zou heel goed kunnen hoor. Ik heb ook vaak pijn bij de eisprong. Soms zo erg dat ik moeilijk kan gaan zitten of opstaan. Alsof heel mijn onderbuik strak staat. Heb het zelfs een keer gehad dat mijn rug ook mee deed.

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Inderdaad zo voelt het ook...mijn onderbuik lijkt strak te staan en vanbinnen lijkt het aan te voelen alsof ik een vertrokken of stijve spier heb, een beetje branderig gevoel. Is de 1ste dat ik dit voel...vandaar.

5. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat kan inderdaad heel goed! Dus have fun ;)!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Thx Robano ;)
    We hadden het vanmiddag al even gezellig gemaakt omdat we vanavond van huis moesten... Toen viel het mij ook gewoon op dat het zo pijnlijk was vanbinnen, heb ik anders nooit.
    Het lijkt een beetje te voelen alsof ik een blaasontsteking heb vanbinnen.

De laatste 2 rondes lijk ik trouwens rond mijn eisprong veel meer klachten te hebben. Schommelingen in mijn emoties, pijnlijke borsten, dat pijnlijke gevoel vanbinnen, vermoeidheid, hoofdpijn, misselijkheid en darmlast...
    Lijken verdorie wel zwangerschapskwaaltjes ;) Als die ook maar snel komen over een 2-tal weken!

7. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik merk dat ook rond mijn eisprong. Dat ik kwaaltje heb die eigenlijk horen bij zwangerschap.

8. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ieder mens is verschillend, maar ik had ook pijn bij eisprong. Alleen was het bij mij echt heftig en lag ik krom van de pijn voor ongeveer een uurtje en dan was het over :p

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik voel mijn eisprong ook altijd heel goed, steken onderin mijn buik vaak links of rechts echt pijnlijk met opstaan en hoesten enz. en idd ook tijdens het klussen doet het dan pijn.

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Mijn vorige eisprong deed ook behoorlijk pijn. Steken bij mijn liezen en in mijn rug, menstruatiekrampen en idd pijn bij het klussen.
    Ben benieuwd of het de volgende keer weer zo voelt. Ik voel ook het rijpen van mijn eitje heel goed. Heb tot aan mijn eisprong steekjes en de dag van mijn eisprong dus heviger.

Deel Deze Pagina