Pijn bij eventuele innesteling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door romyatilla, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Welke symptomen had jij voor nod? Wat later een innesteling bleek te zijn?

Ik zit nu tussen 5 en 8 dpo en heb sinds vanmorgen ontzettend raar gevoel laag onderin mijn buik.
    Het is een soort opgeblazen gevoel die ik voel rondom mijn doos, kont, baarmoeder, liezen, en rug. Vanmorgen wist ik gewoon even niet of ik moest lopen, zitten liggen.

Nu na 2 uurtjes voel ik het nog steeds, alleen het is iets minder geworden. Het trekt nu alleen nog naar bm, rug en liezen.

Wat voelde jullie?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Geen symptomen gehad.. alleen bij deze zwangerschap wat krampjes maar dat kan ook van de utro geweest zijn

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik herken jouw klachten niet.
    Realiseer je wel dat je een innesteling vaker niet dan wel voelt.

Bij Aiden de innesteling wel gevoeld. Ik kreeg 's nachts een zeer pijnlijk gevoel links in mijn onderbuik alsof er iets vreselijk aan mijn eierstok zat te trekken. Een soort snijdende pijn. Kon niet goed liggen. Ik had ook overstimulatie en heb de volgende ochtend toen die pijn maar aanhield, het ziekenhuis gebeld. Moest gelijk komen daar ze bang waren voor een gedraaide eierstok. Maar er was niks bijzonders te zien.
    's Middags ebte die pijn langzaamaan weg. Een paar dagen later testte ik licht positief.

Bij Finley niks gevoeld van de innesteling.

Hoop voor je dat het goed nieuws betekent in elk geval!

4. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik blijf het bijzonder vinden als een vrouw een innesteling voelt.

Zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik heb van de 14x nog nooit wat gevoeld :(. Wel vlak daarna raar voelen en heel vroeg licht positief getest (tot 3x toe).

Hoop voor je dat het idd een innesteling is:)

5. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    De maand dat ik zwanger bleek heb ik een aantal nachten wakker gelegen van maagzuur, gevoelige borsten en een pijnlijke rechtertepel (vreeeeemd).. ook had ik op 9dpo 2 hele gemene felle steken rechts onderin mijn buik. Buiten de geboelige borsten heb ik de andere klachten nooit gehad en bleek zwanger :)

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Ik heb echt nergens last van gehad van eisprong tot aan zeker 5/6 weken zwangerschap.

Cupcake01 vindt dit leuk.
  7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dankje voor jullie reacties! :)

Ik besef dat je een innesteling vaker niet dan wel voelt. Ik ben intotaal 4x zwanger geweest, waarvan ik 2x de vermoedelijke innesteling heb gevoeld.

De 1e keer was 4 dagen voordat ik een test deed en ik had midden in de nacht een onwijs pijnlijke steek en even wist ik niet waar ik het moest zoeken. Half uur later viel ik in slaap en werd gelukkig zonder pijn wakker.

Toen nog eens bij zwangerschap no. 3. toen kreeg ik overdag zo een pijnlijke steek op 7 dpo, ik werd gewoon misselijk van de pijn. Het trok helemaal door naar mijn benen. 5 dagen later deed ik een test en deze was positief!

Nu heb ik dat dus weer gehad en de pijn is nu zo goed als weg. Alleen als ik nies (want ben verkouden), dan voel ik nog een steek in bm.

X

8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu is?
    Zit nu 7dpo en heb n beetje soortgelijk gevoel..
    Maar dan vooral lage rugpijn.. en soms n beetje trekkerig gevoel in M'n onderbuik.. als ik beweeg ook.
    Had er eigenlijk niks bij gedacht .. maar nu lees ik dat jij ook zoiets ervaart.

chan87 vindt dit leuk.
  9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Vandaag 8 dpo en jij dus ook.

Op 5 dpo begon het in de ochtend en was het na een paar uur weg. Dat was dan dat opgeblazen gevoel van onderen en dat ik bijna niet kon lopen.

Nu vanmorgen op 8 dpo werd ik wakker van een felle steek in baarmoeder en dat werd een enorme kramp in dat gebied. Niet een kramp zoals je dat zou hebben als je ongesteld wordt, maar meer een kramp, zoals je kuit of voet in de kramp schiet.

Dit was ongeveer 3 kwartier en daarna zakte het af. Het is nu nog wel super gevoelig, als ik bijvoorbeeld ga niezen, dan doet het eventjes 1sec pijn.

Ik ben toch wel erg benieuwd!

Hoe is het bij jou?

10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik herken je gevoel wel! Ik had een zeurende pijn onderin mijn buik ergens. Soms zelfs felle steken, het overduidelijk aanwezig. En kijk nu, zwanger!! Bij ons 1e kindje heb ik dit trouwens niet gevoeld.

Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft. Op naar een positieve test.

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Apart he! Dat veel mensen steken voelen rond die tijd!

Ik ben echt benieuwd naar aankomende donderdag.
    Wachten duurt zoooo lang!

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb het alleen deze keer gehad. Was er ook heel.erg mee bezig.
    5 dagen na eisprong felle steken onder in mijn buik. Dan erna wat roze verlies.
    5 dagen na die dag positief getest was op 11dpo.

Ik twijfel wel is of het echt de innesteling was of gewoon toeval.

13. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Klinkt wel als innesteling
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn hele baarmoeder samentrekken ( nog nooit eerder gevoeld) en ik denk wat raar.....

4 dagen later positieve test in handen, helaas op 6 weken een mk :(

15. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Vervelend zeg een mk!! :(

Voelde het een beetje zoals een kuit of voet die verkrampt, dat samentrekken? Best wel pijnlijk?

16. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    De kramp was echt horizontaal van heup naar heup zeg maar. Duurde niet echt lang iets van 5 a 10 seconden. Ja kramp ik kan het moeilijk omschrijven.

17. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Mijn piek is geweest op 18 januari. Uiterlijk springt mijn ei dan 20 januari en dan ben ik 21 januari 1 dpo.

Gister op 9 dpo werd ik opeens ongesteld (dat betekend een cyclus van 25 dagen) ik heb nog nooit een cyclus onder de 30 dagen gehad. 9/10x was het 38+..

Nu verloor ik gisteravond oud roze bloed, kreeg ik lichte krampjes. Vanmorgen vroeg was het iets meer bloed en veel slijm erbij. Eind van de ochtend gewoon bloed zonder slijm. En nu net is het weer zoals gister. Geen slijm meer en tot nu toe nog geen stolsels gezien.

Ik heb wel zoiets van.. Als het een menstruatie is zet dan ook maar goed door, maar mocht het ergens anders van zijn? Laat het dan vandaag helemaal stoppen.

18. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Vanavond heeft het toch doorgezet. Op naar een nieuwe ronde!

Deel Deze Pagina