pijn bij het fietsen!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vagans, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

hoi meiden

mijn meisje is nu bijna 5 maanden oud.

Nu heb ik niet meer gefietst sinds zij er is (ze mag nog niet mee op de fiets dus doe alles lopend) en nu moest ik pas toch fietsen (zonder haar ff snel) omdat de auto kappot is maar ik kreeg me toch een pijnlijk beurs gevoel!!!

Niet echt mn vagina maar de botjes eromheen! Alsof ik daar een blauwe plek had!

Ik moest echt heel raar zo veel mogelijk mn bekken kantelen zodat ik op mn billen zat anders was het niet uit te houden!!!

Herkent iemand dit?

alvast bedankt!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik zit ook niet echt lekker op mijn zadel... Ik denk dat het nog de verslapte bekkenbodem is dat kan best nog..

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

okeey... want bij mij doet het echt zeer! Zon zeer dat ik niet normaal op mn zadel kan zitten :(

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb vier maanden niet gefietst tijdens en na mijn zwangerschap en had hier ook last van. Ben begonnen met kleine stukjes, volgens mij moeten je spieren en hun omgeving echt weer wennen aan dit soort belasting. Het voelde inderdaad als een blauwe plek, bij mij werd het wel snel steeds beter.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Okeey thanx

dan ga ik het is ff aankijken of het vanzelf over gaat.
    Aangezien ze nu nog niet op de fiets kan doe ik eigenlijk alles lopend of als vriendlief thuis is met de auto (ik zelf heb geen rijbewijs) maar straks zal ik toch wat meer gaan fietsen en dan wel het liefste pijnloos ;)

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#6 mamv1, 10 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2011
    Ik heb er eigenlijks geen last van gehad, ondanks dat ik een subtotaal ruptuur had. Ik zat weer op de fiets na 3 a 4 weken.. Ik moet alles op de fiets of lopend doen..

Als je er nog lang last van hebt, kan je het altijd vragen aan de ha

7. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb ook zo'n pijnlijk, beurs gevoel, idd. Ik had een totaal ruptuur. Volgens m'n huisarts helpt het om zo'n echt (breed) vrouwenzadel te gebruiken, dus waarbij je op je kont zit.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja vrouwenzadel zat ik ook al aan te denken als het echt niet over gaat, al vind ik dat ook niet een heel fijn soort zadel, fietste er wel een mee op de fiets van mn oma en had altijd het idee dat ik eraf gleed ;)

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.146
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zat na ongeveer een maand weer op de fiets en kan me niet herinneren dat ik daar echt last van had. Ik had behoorlijk last van de hechtingen of liever gezegd de blauwe plek na de bevalling. Maar fietsen was niet extra pijnlijk ofzo.

Deel Deze Pagina