Hoi allemaal, Ik ben over twee dagen 38 weken zwanger en heb nu al een tijdje extra groei echo's vanwege klein kindje. Iedere keer zijn de metingen net voldoende zegmaar, maar vandaag weer na twee weken een echo gehad en ze constateerde een afbuigende lijn. Dit zou inhouden dat het kindje kleiner is geworden?! Het zit allemaal wel nog net binnen de lijnen, maar helemaal op de begin lijn. Ik heb haar alleen telefonisch gesproken nadat ze de grafieken had bekeken en vertelde dus dat het een afbuigende lijn is en dat ik morgen ochtend naar het ziekenhuis moet. Daar zal ik dus meer horen gelukkig maar ik ben toch alvast wel heel benieuwd of er hier dames zijn met ervaring? Wat houdt het precies in en wat kan ik verwachten?
Heb net gereageerd op je reactie in mijn topic. Mbt de groei, de kleine is niet kleiner geworden maar niet volgens zijn lijn doorgegroeid. Dus het is te weinig gegroeid volgens zijn lijntje. Heb vandaag de afspraak gehad die jij morgen waarschijnlijk krijgt (doorbloeding navelstreng etc. checken) dan gaan ze echt goed kijken en zul je meer uitleg krijgen over de groeilijnen enzo. In elk geval dat was hier het geval. En echt aangeven dat je hem minder denkt te voelen dat is erg belangrijk zeiden ze me vooral icm de groeiachterstand. Verder zitten we in zelfde schuitje heb geen ervaring alleen vragen hhhh. Sterkte morgen ♡