Pijn bij het niezen, nu al??!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iloiza, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ik ga morgenochtend toch maar een testje doen denk ik, maar vind het zo eng. Ik weet echt totaal niet waar ik zit in mijn cyclus, als ik uberhaupt een cyclus heb...spannend...
    ik heb zaterdagochtend negatief getest..maar dat is alweer 4 dagen geleden. Echt gericht klussen is ook niet gelukt natuurlijk, omdat ik nog steeds wacht, misschien is er nog niet eens een eisprong geweest:S

2. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Nou heb ik ook al jeuk aan mijn linkertepel de hele ochtend...komt dat nou doordat je erop let of is het echt...tis is zo frustrerend dat je niet weet of het ontpillen is..of een aankomende menstruatie..een zwangerschap..alles is mogelijk:(

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dit kwaaltje heb ik dus ook.. Vanaf mijn ei, za-zo heb ik al een heftig beurs gevoel wat niet ophoudt. Dit heb ik normaal pas als ik ongi ga worden. Maandag had ik hierbij ook diarree en heb ik twee keer overgegeven. Vanochtend ook weer diarree. Afwachten maar! Jullie ook succes met wachten.;)

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Spannend Nicky, nog 9 dagen, dan weet je het!
    is diarree ook een verschijnsel? Ik weet wel dat het soms juist moeilijker kan gaan...

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja ja, vrijdag. ;)
    Ik heb nu toch geen test in huis. Als mijn temp morgen nog hoog blijft, ga ik morgen een test halen voor vrijdag.

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Af en aan hoor ik, maar die misselijkheid van afgelopen maandag en de aanhoudende krampen zetten me aan het denken...
    9 dagen, zal wel eerder gaan testen, ken mezelf.:D

Ben jij ook bezig?

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Spannend Iloiza! Wanneer is jouw nod?

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ehm... dat ligt nogal ingewikkeld. ;)
    Ik heb een wisselende cyclus, en dus weet ik mijn exacte NOD niet. Als ik uitga van 14 dagen na mijn eisprong, dan is 4 november, aanstaande vrijdag, mijn NOD.
    Maar ik ben dus op 30 oktober al ongi geworden - dacht ik... Maar het is zo'n rare ongi, en mijn temp blijft ook hoog en ik blijf kwaaltjes hebben. Zet me toch aan het denken. Ik wil er niet vanuit gaan dat ik tóch zwanger ben, maar als mijn temp hoog blijft ga ik vrijdag toch nog testen voor de zekerheid.

9. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ja..ik ben ook bezig.
    Alleen heb ik pas 14 oktober mijn laatste pil geslikt(daarvoor wel 2 gemist in de 1e week). Ik heb daarna in mijn stopweek niet gebloed en nu nog steeds niet. De test afgelopen zaterdag was negatief, dus ik weet niet waar ik in mijn cyclus zit en of alles goed zit. De dokter zegt dat ik moet afwachten.
    Dus ik ben wel bezig ja, maar echt gericht klussen enz. zit er nog niet in helaas...

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat was er zo raar aan dan?

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Je zal dan toch een eerste ongi af moeten wachten. Bij mijn eerste hebben ik het stoppen met de nuvaring even gebloed en was ik gelijk zwanger, bij mijn dochter hetzelfde, maar dan met de spiraal, dus ik denk dat het ontpillen is, aangezien je geen ongi nog heb gehad. Welke symptomen heb je?

12. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ik heb niet echt opvallende symptomen. Wat steekjes onderin mijn buik, af en toe kramp. En mijn linkerborst is gevoelig en de tepel jeukt. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar ik vind het zo raar dat ik in mijn laatste stopweek geen bloeding heb gehad. Daarvoor had ik altijd een bloeding in de stopweek. In de laatste pilstrip heb ik wel twee pillen gemist, misschien dat het daar door komt. Mijn laatste bloeding(stopweek) is geweest van 19 t/m 23 september...

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Normaal gesproken ben ik zo'n 5 dagen ongi; de eerste dag licht, dan twee zwaardere dagen en dan twee normale tot lichte dagen (en soms een zesde dag met heel licht bloedverlies in enkele druppels).
    Dit keer was ik de eerste dag heel erg licht, de tweede dag zoals gewoonlijk, maar de derde dag al aanzienlijk minder en 's avonds gewoon helemaal niets meer. Eigenlijk alleen wat roze bij het afvegen...
    Vandaag ook nauwelijks bloedverlies, en soms wat bij het afvegen.
    Nu kan het een korte ongi zijn, maar dat heb ik normaal gesproken nooit - zeker niet zó kort...
    En ik voelde me gisteren k*tsmisselijk, ik heb nog steeds last van steken bij het niezen en bepaalde bewegingen, heb pijnlijke/gevoelige tepels, mijn temperatuur is nog steeds hoog én ik ben heel erg moe (of beter gezegd exhausted). Allemaal kwaaltjes die ik herken van mijn vorige zwangerschappen rond NOD, maar nu dus gewoon 'ongi' geworden. Als je dit dus een normale ongi kunt noemen...
    Sommigen zeggen dat het ook best een innestelingsbloeding zou kunnen zijn (ik begon licht te vloeien op 9 DPO). Het zou kunnen, maar daar wil ik dus niet te veel op hopen.
    Ik ga er dus maar vanuit dat het gewoon niet raak is en dat dit wel gewoon een ongi is (al is het wel een vreemde ongi), maar als ik morgen en overmorgen nog steeds een hoge temp heb, ga ik een test doen voor de zekerheid. Vrijdag zou mijn NOD zijn, als ik niet 'ongi' was geworden...

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Snap dat je het heel spannend vind!

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

16. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik heb iets heel doms gedaan en getest,ach. Nu zie je waarschijnlijk een uitloopstreep zitten, maar dat is het toch?
    Ik krijg hem niet in het negatief in Paint, wie kan dit wel voor mij doen?
    Ps. ik weet het, is veels te vroeg.:D

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Maar ik zie hem wel!

Ik had overigens ook al een paar dagen na mijn eisprong die stekende pijn in mijn liezen (bandenpijn??) Ik dacht nog bij mezelf, Jaaaa hoor Rata!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Echt waar? KN je hem misschien in negatief plaatsen via Paint?
    Wie ziet hem nog meer?

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
  20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik zie een heel licht streepje. Jij ook?

Deel Deze Pagina