Er is ook een topic over testen he? Misschien kan je hem daar eens showen. Die meiden zijn expert in testjes turen
Nicky, ik zie wel "iets", maar dat lijkt me de uitloop van het controlestreepje. Volgens mij zou de teststreep verder naar de T horen te staan. Maar wie weet, 9 dagen voor NOD is natuurlijk wel erg vroeg...
In het topic Testen hebben de experts al gekeken, maar hij is toch echt negatief. Wordt gek van die krampen al vanaf ei..
Heb je gewoon te vroeg getest vanwege de zenuwen, of omdat je je ei niet zeker weet en je NOD misschien al eerder is? Want volgens mij, theoretisch gezien, KAN je zo snel na je ei geen positieve test hebben. Zelfs als je zwanger zou zijn en veel HCG aanmaakt...
Ah ik dacht dat je het totaal verkeerd opvatte namelijk Ja deze testen hebben dit toch wel vaak helaas.....ik heb zelfs al streepjes gehad...nou ja die leken dus maar zo...omdat het dan ook nog es opdroogt en het dan helemaal lijkt alsof er een streepje is..maar dit is gewoon het roze wat dan niet goed wegtrekt en dan een streep gaat lijken. Wanneer ga je weer testen?
Ik heb nooit vals posi getest met die van KV. Al drie zwangerschappen lang niet! Ik denk zondag weer, weet niet of ik een vroeg ei heb gehad of niet. Mijn symptomen beginnen langzaam af te nemen, dus vrees het ergste...
Ja ik ook niet want ze waren helemaal niet eens positief maar leken het wel Ach die symptomen zeggen ook niks..... afwachten maar...succes en ik kom hier nog wel eens kijken dan!
Oh, dit keer begreep ik je dus wel verkeerd!?! Is miscommunicatie een symptoom ofzo? Hoop het wel! Ben jij ook bezig of niet?
whahahahaha Nou dan ben je zwanger Nee ik ben weer netjes aan de pil ... we wachten toch nog een jaartje zeker