Pijn bij het niezen, nu al??!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iloiza, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Met mij goed:D volgens mij is de rest weg? Hoe is het met jou? Nog niet ongesteld? Je ging zondag testen toch? Ben benieuwd!

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Goed? Hoezo goed, weet ik iets niet?
    Ja, of dinsdag??

3. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Nee hoor, haha ZO goed nou ook weer niet, dan zeg ik het wel. Ik maakte me alleen eerst echt druk om alles en nu ben ik er natuurlijk nog wel mee bezig, maar ik voel me wat rustiger of zo...voor zolang als het duurt. Ik ga ook proberen niet te testen voorlopig, bij mij heeft het ook nog niet veel zin he eigenlijk;)

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik zie geen banner van je dus weet niet of je aan het proberen bent en waar je in je cylus zit.

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden!!
    Ben ik weer. ;)

Mijn temperatuur gaf vandaag weer geen duidelijkheid, want hij was hetzelfde als gisteren. Omdat vandaag 14 dagen na mijn eisprong was, heb ik voor de zekerheid getest, maar wat ik al had verwacht... hij was helaas negatief.
    Gelukkig had ik er al niet meer te veel op gehoopt, want ik was niet eens heel erg teleurgesteld. Ik ben blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb.
    Ik ben niet zwanger, ik heb blijkbaar toch gewoon mijn ongi gehad (al was het wel een vreemde ongi), en ik zit nu op 6CD van mijn nieuwe cyclus... Op naar mijn volgende eisprong en dan hopen op meer geluk dan deze keer.

Nicky, ik ben benieuwd of jij zondag posi test!! Ik duim voor je.

Nelle, waar zit jij in je cyclus eigenlijk??

6. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ik weet niet hoe ik een banner maak en mijn verhaal is ook een beetje raar dus is een banner ook lastig in te stellen. Kort komt het hier op neer: ik heb op 14 oktober laatste pil geslikt, maar geen ontrekkingsbloeding gehad(die ik normaal nooit mis). In die laatste pilstrip ben ik 2 keer de pil vergeten in de eerste week, omdat we wisten dat het mijn laatste strip zou zijn. Tot nog toe heb ik dus nog steeds geen ontrekkingsbloeding/menstruatie gehad.
    Mijn vorige stopweek/menstruatie begon op 19 september en dat is dus de laatste bloeding die ik heb gehad.

7. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Iloiza: vol goede moed naar de volgende ronde dus: succes!

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @Iloiza: welkom terug! Gezellig!
    Voor jou start de telling weer opnieuw, hoop dat je op roze mag deze maand!
    Ik had gisteravond op 5dpo heftige krampen en op de wc een dikke klodder wit slijm. Ik ben dus benieuwd maar zondag ben ik pas 8dpo dus das veels te vroeg denk ik, ik probeer dinsdag misschien te testen...

9. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Het klinkt wel hoopvol en spannend, vind je zelf niet? Of heb je geen hoop?

10. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ik weet het niet goed. Ik verwachte gewoon nog een bloeding direct na het stoppen met de pil. Toen die niet kwam dacht ik: wie weet. Dus ik heb afgelopen zaterdag getest, 2 weken na laatste pil, dus twee weken na "NOD", negatief. Dus de kans dat ik zwanger ben waardoor de bloeding uitbleef is niet aanwezig, want dan had ik wel positief getest zolang na NOD. Dus ik weet het gewoon echt niet goed...Ik hoop gewoon dat er gauw duidelijkheid komt. Ik zou niet weten wat anders die bloeding kan hebben tegengehouden, ik heb altijd een normale stopweek gehad namelijk.

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Misschien hebt je last van ontpillen? Google er even op, misschien heb je dan meer duidelijkheid!

12. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hier ook nog steeds niks. Wel de buikpijn alsof het zo begint. Wacht tot zondag met testen!

13. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Waar in je cyclus zit jij dan nu?

14. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hallo,

Vandaag is mijn NOD. Heb meestal al wel wat bruinverlies voor die tijd, nu nog niks. Heb vanmorgen getest maar helaas negatief.

Was een test van zwanger en kids, midstream. Wacht nu dus weer even rustig af. Wel af en toe wat krampen maar verder niks.

Ik heb mijn ei meen ik gevoel op 21 oktober. Is het altijd zo dat je 14 dagen na je ei ongesteld word of kan dit ook langer zijn?

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dat is een gemiddelde, sommigen leggen vroeg of laat een ei. Net als een gemiddelde voor de innesteling. Heb je wel een regelmatige cyclus?
    Wat voor klachten heb je de afgelopen week gehad?

16. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Ik ben net een maand gestopt met de pil. Heb allerlei klachten gehad maar denk dat dit toch met het stoppen van de pil te maken heeft.

17. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik hoop het niet voor je! Dit is weer mijn eerste echte cyclus na mijn bevalling dus misschien ben ik nog aan het ontzwangeren...

18. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    @anoniemmeisje: ik ben ook pas net met de pil gestopt en heb al regelmatig kramp gehad. Ben echter nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Dus het hoeft niets te betekenen hoor.
    Ik had gisteravond wel erg gekke kramp zelf, weet niet goed wat dat betekend:S Misschien ook wel gewoon ontpillen:)
    En het bruine bloed dat je normaal voor je NOD hebt is denk ik tijdens je pilgebruik geweest? Dat had ik ook altijd, maar dat zegt niks over je bloedverlies nu je zonder pil bent;)

19. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    hallo,

dat klopt, vorig jaar hadden we ook besloten om te stoppen met de pil, door een reden zijn we toen na 2 maanden toch weer begonnen met slikken aangezien het toch niet de beste tijd was. Toen begon het na 5 weken. We wachten nu dus rustig af.

20. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hier nog steeds niks, sinds vanacht wel enorm waterige afscheiding.

Zijn er mensen bekend met de zwangerschapstesten van zwanger en kids? Ik was gisteren nog in de kruidvat maar heb niks meegenomen omdat ik deze nog in huis heb. Ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat het wel gaat beginnen maar goed je blijft toch twijfelen.

Deel Deze Pagina