Ik heb die testen van zwanger en kids ook, alleen dan dipstick. Echt ervaring heb ik niet, want ik heb er nu 1 van gebruikt. Daar was niks mis mee, maar dat zegt natuurlijk niks haha. Wanneer wil je weer gaan testen anoniemmeisje?
Hallo, Ik weet het niet, denk aldoor wacht maar weer een paar dagen. Mijn vriend is best nieuwschierig en zegt je kan toch morgen weer testen. Aangezien ik nog steeds denk dat het met het stoppen met de pil te maken heeft durf ik bijna niet meer te testen. Voor mijn gevoel heeft het weinig zin. Heb de testen wel liggen dus kijk het nog even aan.
Ik moet wel, heb geen testen in huis. Misschien haal ik er morgen een paar. Het helpt wel want dan kan ik ook niet testen. Misschien wordt ik wel gewoon ongi volgend weekend..
Dag dames, even een update, net getest, maar spierwit! Of te vroeg op 9dpo of gewoon ongi gaan worden van de week. Hoest met jullie?
Hier nog steeds net zo, wel krampen alsof het gaat beginnen maar nog geen bloed te vinden. Ik wacht nog tot woensdag dan ga ik weer testen denk ik. Vind het vooral vervelend dat je geen zekerheid hebt. Liever een positieve test of dat het gaat beginnen zodat je weer verder kan in de volgende ronde. Jij ook succes met wachten
Idd! Ik moet misschien gewoon iedere maand mijn nod afwachten en niet zo stressen want als negatief test ben ik toch weer zo teleurgesteld, dan maar liever ongi, want dan begint gelukkig een nieuwe ronde! Jij succes woensdag! Laat je het weten?
Ik heb vanmorgen getest en helaas negatief. Heb vanacht behoorlijke buikpijn gehad dus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het wel zou beginnen vanacht. Nu dus weer afwachten!
Nee, wachten duurt lang haha. Al heb ik de hoop voor deze ronde nu wel opgegeven, kan me niet voorstellen dat er nu nog een positieve test komt, deze ronde dan he. Heb nog wel erge buikpijn dus ik hoop dat het snel doorzet zodat we weer vooruit kunnen denken!
Ik snap het en wachten duurt idd zo lang. Ik moet ook maar gewoon het weekend afwachten, al was ik gisteravond weer zo misselijk en had ik extreem last van maagzuur, dit heb ik alleen als ik zwanger ben. Maar er heerst ook een virusje hier thuis, dus misschien wordt ik wel gewoon ziek. We moeten afwachten. Houden we elkaar hier op de hoogte oke?
Hallo, Hier nog steeds geen start van de periode. De bijbehorende buikpijn is ook weg nu. Wel slaap ik momenteel enorm veel, ook de misselijkheid is soms aanwezig. Blijf het raar vinden. Hoe staat het met jou?
Daar wordt je toch ook simpel van? Nog een paar dagen wachten en dan testen? Hier sinds vanochtend weer heftige kramp, nauwelijks afscheiding sinds gister en steeds minder trek in koffie. Ik wacht vrijdag, zaterdag af denk ik als ik dat ga redden...
haha ja wachten is het moeilijkste he. Nou is dit voor mij ronde 1 dus eigenlijk moet ik er niet zo mee bezig zijn. Maar goed dat gaat moeilijk als de periode maar niet begint.
Hey, Dat lijkt me ook pittig gelijk na een bevalling door gaan met de volgende. ben benieuwd hoe snel het lukt