Ja, wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik nog maar 22 ben. Lijkt me lastig als je al wat ouder bent, dat geeft toch wel een bepaalde druk lijkt me...klopt het dat je ong. 38 bent nicky? Maakt je leeftijd het eigenlijk ook moeilijker om zwanger te raken of worden de risico's alleen groter? Maar gelukkig heb je al een kindje dan..dan is het dus wel gewoon mogelijk..toch?
Bijna 39 ja. De risico's worden groter maar ben normaal altijd wel snel zwanger. Twee keer in 1 keer al en een keer na vijf maanden.
Even een update van mij: ik heb vanochtend weer negatief getest, de laatste test was alweer 2 weken geleden.
Knap hoor anoniemmeisje! Succes met wachten @Nicky: Ik ben nog maar net met de pil gestopt, dus waarschijnlijk ligt het daar gewoon aan. Ik wacht nog even af.
Het kan gewoon ontpillen zijn, maar het kan alle kanten op! Ik dacht misschien dat het ontzwangeren bij mij was, aangezien het mijn eerste cyclus na mijn bevalling is, maar zie banner!
Jaaaa, herkenbaar! Was nog niet echt bezig met zwanger worden, echt pas net met anticonceptie gestopt en 'we zien wel hoe snel het gaat'. Maar toen ik nieste en daarbij een steek voelde die me direct aan mijn 1e zwangerschap deed herinneren, schoot de gedachte 'huh, dit is raar, zou ik zwanger zijn' meteen in mijn hoofd. En enkele weken later (ik ging laat testen) bleek ik inderdaad zwanger van de 2e!