Hoi meiden Ik heb al 8 dagen een ontzettend ongie gevoel, Terwijl ik het vd week pas moet worden. Wie kent dit en weet wat het is Alvast bedankt en nog fijne dagen
Moeilijk, ik had dit heel vaak. Ook de laatste keer, toen bleek ik wel zwanger. maar de maanden daarvoor niet.
Hoi Natas bedankt voor je snelle reaktie Ja het is een soort ongi gevoel , maar ook weer niet.... Ik weet het gewoon even niet want het zo een raar gevoel. Ik wacht het wel af Groetjes Sabrine
Het is nu ook al zo vreemd omdat ik echt zere borsten en dat soor kwaaltjes heb,Ik hoop het zo,na 16 maanden mag het wel denk ik
Ik had het de vorige keer ook, maar toen werd ik helaas toch weer ongesteld op de goede dag, maar misschien dat jet bij jou wel een goed teken is! Sterkte! Je bent nu bijna uitgewacht!
Ach wat is 16 maanden............. Ik zie hier vrouwen die zijn al 4 jaar bezig,maar we houd3en de moed erin. Veel liefs
De spanning is te snijden hier in huis...........Me mannetje is ook zo benieuwd....De arme schat. Het enigste wat we kunnen doen is hopen...........
Sommige testen kun je toch ook iets eerder doen? Spannend, wachten duurt zooo lang dan hé..gelukkig wel een drukke periode waarin je veel te doen heb zodat je niet continue op de klok kijkt..
Ik zit echt te denken om even een testje te doen........................ Maar hou me maar in en dan maar wachten. Ik heb wel de bekende kwalen......maar ja Afwachten maar...
ja ik teste ook altijd zovaak en was dan echt teleurgesteld na een negatieve test (en ik heb er heel wat gehad want pas na 14 dagen overtijd had ik een positieve test )
Succes ik hoop dat je zwanger bent! Ik heb ook best vroeg een positieve test gehad. Ik was toen (achteraf gezien) net 3 weken zwanger.
Hahaha ik heb net 2 testen gehaald en ik denk dat ik morgenochtend een test ga doen.......Ik weet niet of ik het vanavond nog kan doen van wege je urine.........
Je kan het proberen...en anders succes morgen! I ktesten ook altijd in de avond hoor, direct na het kopen van de test haha
En heb je al getest? Hoop zo voor ej dat je zwanger bent, zal een geweldig uiteinde van het jaar voor je zijn! Als ik nog niet ongi ben maandag ga ik ook dan testen! Spannend he, zo voor het begin van het nieuwe jaar! Succes! Liefs parels