hey meiden vraagje ik moet over enkele dagen eigenlijk niet ongie worden maa rik heb een vraagje ik heb nu al en paar keer mijn temp. gemeten en is wel hoger sinds mijn eisprong en heb voor de eisprong ook temp. gemeten en was hij wel eens lager en nu alleen maar hoger zou ik dan zwanger kunnen zijn of zegt dat nog niks. groetjes joyce
Het is normaal dat je temp omhoog gaat na de eisprong. De hoge temp kaan aanhouden tot je ongesteld wordt. Als je op NOD nog een hoge temp hebt, kun je misschien een testje wagen.
ha dank je voor je snelle reactie ik hoopte natuurlijk dat het wel zo zou zijn maar stiekem dacht ik het wel dat het er niet veel mee te maken had maar ja wachten nog ff paar daagjes af.
Het is net wat anoul26 zegt. Als je temp nog steeds hoog is wanneer je ongi moet worden en de ongi blijft uit dan heb je een goede kans dat je zwanger bent. Tot die tijd kun je er niet zoveel over zeggen. Je kan ook 1 of 2 dagen in je ongi pas zakken met de temp. Hieraan kun je niet definitief zien of iemand al dan niet zwanger is. Nog ff geduld dus.
ik dacht dat je temp omhoog ging als er een eitje bevrucht is..maar weet het niet zeker..ik hoop dat iemand je snel kan helpen. xxx
Je temp stijgt na je eisprong. Dit heeft niets te maken met een bevrucht eitje. Hij stijg ook wanneer je eitje niet bevrucht is.
Was dat maar waar he, dan hoefden we geen zwangerschapstesten meer te doen. Maar helaas zegt een hogere temperatuur na je eisprong niks.