Pijn bij het slapen, gouden tip gezocht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fem, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat werkt hier dus juist niet, omdat ik met mn hoofdeinde een stuk omhoog lig (ivm maagzuur) en hij juist gewoon plat. Dus dat ligt zo ongelukkig ;)

't Zijn voor jou nu ook echt de laatste loodjes he..spannend hoor!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hihi, nee, lijkt me ook niet echt prettig liggen nee ;) ghehehehehehe, gek dat je dan last van je rug hebt zeg ;)

Ja, nog een week, dan ben ik uitgerekend, 13 nov.. :), spannend hoor. Jij schiet ook al op, lekker he, de 37 weken bereiken?

3. heidewiets

14 okt 2006
    23
    0
    0
    groepsleider
    meppel
    Hallo Fem,

Ik ben blij dat ik ook niet de enige ben die huilend op het randje van het bedje zit en denkt: Was ons kind maar geboren! Ik kan ook regelmatig moeilijk slapen en ik wordt daar ook zo verdrietig van. Sommige mensen kunnen gewoon over slecht slapen, maar ik (wij ) dus niet!
    Ik heb helaas ook geen tips, ik ben ook nog zoekende.
    Ik heb warme melk gedronken in de holst van de nacht in de woonkamer. Dat hielp ook niet. En de pest is: elke avond durf ik zo gewoon niet meer naar bed te gaan omdat ik bang ben dat ik weer niet kan slapen....
    Wat mij wel op viel: toen ik echt radeloos was en even moest huilen kon ik opeens wel weer slapen!?! Misschien door het rot gevoel even te hebben geuit? Ook heb ik besloten niet meer overdag te gaan slapen maar het gewoon rustig aan te doen als ik een nacht slecht heb geslapen.
    Dat werkt volgens mij ook wel...
    Succes en hopelijk komt de kleine over een paar dagen!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey heidewiets,

Nou idd, alsof ik mijn eigen verhaal zat te lezen zeg :confused:, gisteren heb ik ook eerst een flinke kop thee gedronken voordat ik ging slapen, naar mijn idee heb ik nu wel wat beter geslapen als de vorige nacht, alhoewel nog steeds wel kort (ca. 5 uur geslapen), ik ga vanavond aan mannie vragen of hij me wilt masseren misschien helpt het, en ik ga ook zeker een beker warme melk drinken...!

In ieder geval; ik ga niet meer liggen draaien, dat heeft dus echt geen nut, haha!

Jij ook sterkte ermee, hoop dat jullie wondertje zich ook snel aanmeld!

Liefs van mij

5. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik heb het matje bij een apotheek gekocht. Ik woon wel in amerika, maar die dingen zijn volgens mij in nederland ook makkelijk te krijgen. Anders zou ik even op internet kijken.

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hoi hoi. Hier nog zoeen. Alleen bij mij bleek het een ernstige vorm van BI te zijn helaas en heb er te lang mee doorgelopen. Ik had het al vanaf week 17 en de VK zei dat het bandenpijn was, dus daar ga je dan maar vanuit ja toch? Nou in week 23 begon het zo'n zeer te doen en dus maar een afspraak gemaakt met de HA. Die heeft gekeken en gevoeld en volgens haar was het hoogstwaarschijnlijk BI. Ze heeft me naar Cesar therapie gestuurd en zij gaf me aan dat het idd een ernstige vorm van BI is en waarom ik er niet eerder mee ben gekomen. Hier ben ik natuurlijk erg van geschrokken. Ik had echt hele erge pijn bij het slapen. Kon niet meer op mijn rug,linker en rechterzij liggen en heb ook dat gezeur met die kussens geprobeerd, maar niets hielp meer.Ook kon ik niet meer draaien in bed, want steeds deed het schaambot ontzettend veel zeer. Nu heb ik een bekkenband gekregen en ik moet zeggen dat het iets een verlichting is. Nu is het bij mij natuurlijk al in vergaand stadium, dus misschien kan het daar iets mee te maken hebben?

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik weet niet op wat voor matras je slaapt, maar ik moet zeggen dat ik in mijn waterbed nergens last van heb gehad... Ik heb een week op een gewone matrs geslapen toen ik op vakantie was en dat was een drama! Ik kon ook niet meer op of neer, vaak wakker enz..

Maar ja, een waterbed koop je niet zomaar.. :) Misschien kun je een luchtbed op je matras leggen? Dit heeft ongeveer hetzelfde effect, vind ik... Vaak lig je dan wat meer ontspannen en doordat je er lekker in wagzakt word je buik ook nog goed ondersteund. Wij hadden voor de zekerheid ons luchtbed mee genomen op vakantie en toen sliep ik wel weer goed.

Het is wel wat lastig opstaan met zo'n buik... :)

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja wij hebben een waterbed gehad, maar ik kon daar niet meer op liggen helaas. Ook ging het omdraaien dan helemaal niet meer. Nu heb ik een heel nieuw matras gekocht en het blijft gewoon hetzelfde.
    Kom net van therapie terug en alle oefeningen die ik moest doen deden mij pijn. Ze zei dat het waarschijnlijk dan toch maar afzien wat tot aan de bevalling. Ik moet nog wel wat kleine oefeningetjes blijven doen en de bekkenband dragen, maar verder houdt het voor mij op. Ik mag wel een kruk gebruiken om mijn linkerbeen te ondersteunen, dus daar ben ik wel blij om.

Deel Deze Pagina