Pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evi87, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Hallo dames,

Gisteravond waren mijn vriend en ik aan het klussen/vrijen en we zijn ermee moeten stoppen omdat ik erg veel pijn had! (dag 23 vd cyclus).

Ik had veel pijn rechtsonder in mijn buik.. Heeft iemand dit ook wel eens gehad??

Liefs Evi

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoe lang duurt je cyclus normaal? Afhankelijk daar van zou het je eisprong kunnen zijn... (maar normaal is dit al rond de 14e dag, maar das dus volgens mij afhankelijk van de duur van je totale cyclus :) )

3. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad afhankelijk van je cyclus, het kan je eisprong zijn. Die pijn wordt veroorzaakt door de spanning door het knappen van het eitje.
    Middenpijn of ovulatiepijn noemen ze het ook weleens.

4. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Weet nog niet hoe lang mijn cyclus is. Het is de eerste ronde na stoppen met de pil...
    Ik vermoed dat ik dag 20/21 eisprong heb gehad.. Werd 's nachts wakker met vervelende steken in mijn buik, heb 's ochtends een ovu test gedaan en had daar n heel licht streepje... ' s avonds nogmaals en toen was het weg

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan ook ontpillen zijn, dat kan ook gepaard gaan met krampjes en steekjes etc.. bij mij tenminste wel, voel de hele maand vanalles.. behalve vlak na mn ongi... :)

Jij bent een leeftijdsgenootje.. :) heb je trouwens toegevoegd :D

En even off-topic.. ik kan je naam er niet meer bijzetten hij blijft piepen...

6. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Jaa heb ook het idee dat mijn lichaam nog wat van slag is! Maar we zullen zien!!

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik heb het ook altijd rond men ei.. Best pijnlijk en juist dan wil je klussen..
    Misschien nog eens een ovu testje proberen? :)

8. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Denk dat ik mn ei al gehad heb!

Deel Deze Pagina