buikpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door memke, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    hallo meiden,

even een vraagje:
    Ik heb sinds gister steeds pijn in mijn buik, en ik werd er vannacht ook al paar keer wakker van,en heb het nu nog steeds..
    Buik wordt dan niet echt hard of zo, maar het lijkt of ik kramp van darmen heb,terwijl ik niet naar wc hoef en stoelgang is verder perfect... Of het lijkt op menstuatie krampen, en het is de hele buik, en het maakt me tegelijk ook misselijk.. (beetje maar)
    Ik weet niet of iemand weet wat het is,want ik schrijf het maar vaag op zo te zien ;) maar hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft!

BVD Annette

2. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Zelf heb ik hier geen last van gehad, dus kan je helaas niet veel verder helpen. Maar volgens mij heb ik wel eens gelezen dat je bij voorweeen ook last kan hebben van steken in je buik ipv harde buiken. Hoop dat iemand anders wel een antwoord heeft en anders bel je toch de verloskundige als je het niet vertrouwd ;)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb dat gevoel ook wat je omschrijft, maar bij mij mag het ook. Volgens de vk is het voorwerk van de baarmoeder.

Ik zou als ik jou was even de vk bellen als het te lang aanhoudt. Straks heb je stiekum weeen en daar kunnen ze nu nog wel wat aan doen, als je ontsluiting gaat krijgen wordt dat moeilijker!

4. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    ja ok dankje wel! maar het is niet zo dat er tijd tussen zit of zo. het is gewoon een heel vaag vervelend gevoel dat steeds aanwezig is...
    en jij succes met bevalling,ik lees net dat je overtijd bent!

Deel Deze Pagina