pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietje, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallo iedereeen , ik heb ook eens een vraagje,
    ik heb vandaag men eisprong , en dus gisteren gevrëeen , maar het deed bij mij pijn vanbinnen , komt dat door de eisprong , heb het nooit eerder gehad, precies of hij tegen iets aanzat zo voelde het! misschien nog iemand dit al gehad en wat is dat?
    hopelijk weten jullie antwoord! groetjes

2. Niet meer actief

Denk dat je bmm laag staat en dat je dat hebt gevoeld.

3. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    en hoe komt het dat die laag staat? door men eisprong ?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Waarschijnlijk komt het idd dat je bmm laag staat, maar volgens mij staat je bmm juist hoog bij je eisprong. :rolleyes: Maar het kan best dat je bm nu bezig is met de eisprong hoor en dat íe daarom gister laag was.

5. Niet meer actief

In je vruchtbare dagen staat je bmm hoog, en in de niet vruchtbare dagen staat hij laag.

Misschien moet je zelf even met een vinger naar binnen gaan..

Het kan best zijn dat je eisprong al is geweest of nog moet komen..

Je moet niet altijd van je banner uitgaan.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

In mijn vruchtbare dagen had ik nooit zin om te vrijen omdat ik de dagen rond mijn eisprong altijd pijn had in mijn onderbuik en ook met vrijen voelde het niet prettig!

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bij mij precies hetzelfde!

8. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    ja heb ook pijn als ik nu gewoon ga zitten dan voel ik ook een steek in men onderbuik. zal wel niets ergs zijn zeker ?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het hoeft niks ergs te zijn, ik had altijd zo'n last rond mijn eisprong! Maar als dit voor jou nieuw is omdat je zegt dat je het nooit eerder gehad hebt zou ik het toch even in de gaten houden! En als je het niet vertrouwd naar de ha gaan!

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zal inderdaad ook als je het niet vertrouwd langs de HA gaan.. zelf heb ik er ook wel eens last van.. dus als je het niet vertrouwt HA gaan :)

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het altijd na mijn ongi, dan doet het de eerste dagen bij het vrijen altijd pijn, na een dag of 5 is dat altijd weer over... Waarschijnlijk omdat je baarmoedermond dan lager ligt.

Maar zoals gezegd, als je het niet helemaal vertrouwd gewoon ff naar de ha gaan, maar je kunt ook nog ff afwachten en kijken hoe het verder loopt.

Succes

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hoi Meid,

Ik heb het ook elke maand weer...vreselijk!
    Ik ben er voor naar de dokter geweest en zij zegt dat veel vrouwen veel pijn hebben bij de eisprong!
    Ik kan niet eens normaal lopen zelfs dat doet zeer....zitten doet zeer, alleen liggen helpt.
    Vrijen is dan ook een drama...je kan dan het beste gewoon het normale standje doen. Dus jij onder, man boven dat doet t minst zeer (tenminste bij mij)

Succes!

13. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    en blijft die pijn dan lang aanhouden? of is het na een dag weer over?
    bedankt voor jullie reacties ben er alweer wat geruster op , nu ik weet dat ik niet de enige ben die dit heeft!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heel toevallig heb ik vorige maand ook pijn gehad of het nou kwam door het vele klussen of iets anders... maar denk dat het kwam ook bij me ei-sprong want rond die tijd had ik er last van en heb er zelf ongeveer ruim een week last van gehad en dus rustig aan gedaan... denk dat, dat het beste is en inderdaad bij het 'normale'standje hadden wij er ook het minst last van

succes verder

15. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ze zeggen dat het komt doordat het eitje in je eileider zit en op springen staat... Daardoor staat er wat spanning op de eileiders en dat kan een onaangenaam gevoel veroorzaken...

Deel Deze Pagina