Continue honger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door UmmAbderrahman, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik ben 29 wk zwanger en sinds een paar dagen heb ik echt de hele dag honger. Zo bizar dat als ik in de ochtend wakker word me gewoon verheug op het ontbijt.

Het is nu nacht en ik heb net 6!!! Rijstewafels naar binnen zitten schansen ppff. Wat doe ik hier aan? Ik ben voor me zwangerschap 35 kg afgevallen. Ik wil dat er echt niet weer bij hebben. Ik ben in 29 wk 5 kg aangekomen en dat vind ik wel genoeg.

Iemand tips voor een verzadigd gevoel?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wat eet je op een dag normaal ontbijt lunch en avondeten??

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik zou zeggen 5kg met 29 wk is netjes, ik geef zelf altijd toe als ik savonds nog honger heb, neem dan volkoren boterham oid, blijkbaar heeft je lichaam het toch nodig. Ik zat met 29 wk ook op de 5kg en nu met 37wk op 9 kg ondanks mijn extra eten dus zolang er bij jou ook geen kilos aanvliegen zou ik toch naar je lichaam luisteren. Je baby krijgt een groeispurt dus heeft je lichaam de brandstof uit eten hard nodig.

4. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een aantal weken erge honger gehad, elke dag weer... T is nu eindelijk wat minder ;)

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Bij mij eindelijk minder, zit al op +12.. Misschien een groeispurt van die kleine?

6. Es85

Es85 Niet meer actief

Hier ook gehad, ben toen veel fruit gaan eten als tussendoortje. Geregeld kleine porties eten helpt mij om dat honger gevoel een beetje te bestrijden en eet je toch niet heel veel meer.

7. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb daar ook last van gehad toen ik zwanger was. Ik snackte veel komkommers en tomaatjes (gelukkig niet echt ongezonde dingen).
    Daarbij dronk ik veel thee, ik was daar "verslaafd" aan in de zwangerschap. Door de thee krijg een voller gevoel ;)
    Maar 5 kg aangekomen is netjes hoor. Ik was in totaal 23 kg aangekomen (hield evenlater veel vocht vast).

8. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ontbijt is meestal 2 bolletjes met beleg. Of 3 crackers met beleg. Glas melk en soms wat fruit.

Lunch vrijwel het zelfde met een bakje koffie.

Avond eten is altijd warm. Aardappels groente, rijst met groente en vlees.

Doe ik iets fout?

Voor de rest drink ik water of melk en soms wat fris

9. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Vind dat je niet extreem veel eet. Hier ook constant honger en ik ben dus al bijna 20 kilo aangekomen. Ik snoep heel veel tussendoor:)
    5 kilo vind ik dus echt meevallen!

10. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja als ik niet oplet eet ik ook van alles tussendoor.. Ppff haha.
    Alleen ik moet nog 11 weken en in die weken kan natuurlijk ook veel gebeuren haha.. Daarom ben ik benieuwd of er tips zijn om die honger te stillen. Het is niet echt honger maar gewoon trek en dat continue. Ik zit gewoon nooit vol.

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Nee maar weet niet of het witte bollen zijn of echt met granen? Deze zorgen voor een langer verzadigd gevoel, je kan natuurlijk ook de crackers/bolletjes omruilen voor boterhammen en kijken wat dat doet. Een liga tussendoor en voor het slapen wil ook nog wel eens helpen bij mij

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb ook zo'n extreme honger! Niet normaal, word gewoo niet lekker van. Vanmorgen om half 10 ontbeten met brinta, om 12 uur 2 boterhammen, zojuist weer 2 boterhammen gegeten en ik heb nog steeds honger, alsof ik 3 dagen niet heb gegeten.

13. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0

Soms wit soms bruin. Maar ik ga eens wat meer bruin halen.
    Goede tip van de liga.. Soms heb ik trek in een koekje en dan is de liga een gezondere variant dan chocolate chip cookies lol

14. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hahaha echt vreselijk he? Je blijft maar gaan ppff

Deel Deze Pagina