Ik ben de draad kwijt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door smurfin2008, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smurfin2008

smurfin2008 Nieuw lid

10 nov 2008
    1
    0
    0
    Hoi meiden, ik ben niet nieuw hier op het forum maar ik heb voor de zekerheid toch even een andere naam aangemaakt, omdat ik nog niet wil dat andere bekenden van mij weten dat dit speelt bij mij momenteel.

Het zit namelijk zo: 4 oktober had ik mijn laatste menstruatie. Omdat ik al een tijdje de pil niet meer slik in verband met bijwerkingen, had ik dus niet echt bescherming. Op 18 oktober heb ik onveilig gevreeen met mijn echtgenoot (hadden geen bescherming meer in huis).

Vorige week ben ik een midweek op vakantie geweest en ik wilde niet ongesteld zijn tijdens deze midweek, dus ben ik toch maar weer met de pil begonnen op 27 oktober.

Nu het volgende: ik ben de laatste anderhalve week ontzettend misselijk, ik heb enorme concentratie problemen (voornamelijk in de auto), moet vaak plassen.

Ik heb nu reeds 2 zwangerschapstesten gedaan, allebei negatief, maar op de één of andere manier heb ik het gevoel dat ik tóch zwanger ben. Alleen, ik zit daar dus echt totaal niet op te wachten ! Klinkt misschien heel erg cru, maar ik heb twee kinderen en ik vind het genoeg zo.... Ben ik dan heel egoistisch ? Daarnaast zal het financieel ook voor enorme problemen gaan zorgen, qua ruimte in het huis zal er een heleboel moeten gaan gebeuren, ik zit gewoon echt even met mijn handen in het haar.......

Ik heb op internet zo een online zwangerschapstest gedaan en die gaf aan dat ik voor 63% zwanger kon zijn......

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    meid, zolang de testen negatief zijn zou ik ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. De kans is toch vrij klein na 1x onveilig vrijen. Geen stress! Ik zou voor de zekerheid wel even stoppen met de pil en over een weekje nog een test doen. Als je erg blijft twijfelen kan je natuurlijk ook naar de ha gaan.
    Wat het uiteindelijk ook is - zwanger of niet zwanger - probeer er vooral de positieve kanten van in te zien! Sterkte!

Deel Deze Pagina