Heb ik weer. Vanmiddag 2 mooie 8-cellige embryo's teruggeplaatst gekregen, heb ik opeens last van obstipatie. Heb geprobeerd niet zo hard te persen maar het moest er toch uit. Wat denken jullie? Kan het kwaad?
Ik zou net zo ongerust zijn als jij, maar ze zeggen dat dit soort dingen écht geen kwaad kunnen. Iets met een korreltje hagelslag tussen 2 boterhammen met boter; het zit meteen heel goed vast en kan echt niet meer weg.. Succes!
hahahahaha sorry moet erg lachen waarschijnlijk omdat ik dit ook zou hebben en mij hetzelfde zou afvragen. Komt vast helemaal goed!
Utrogestan? Heb ook last van obstipatie, denk daardoor. Jou embryootje blijft ondanks dat lekker zitten waar die zit hoor, en ik hoop voor je dat ie daar nog zo'n 9 maand blijft.
Je kunt het er echt niet uit persen, maar zoveel spanning in je buikgebied is voor jezelf niet fijn en niet voor het algehele positieve gevoel dat het gaat lukken Ik zou dus veel water drinken (meer dan 3liter) en eventueel een kiwi op je nuchtere maag of ontbijt met extra vezels (All Bran van Kellogs bijv).
Thanks, ladies! Rationeel weet ik dat natuurlijk wel maar de ratio is momenteel ver te zoeken. Spannend dit weer.
Ik snap je ongerustheid, had ook die angsten. En ook mega constipatie, maar zoals je ziet aan mijn banner heb ik de embryo er niet uitgeperst
Nee dat kan niet. Het embryo zit als een hagelslagje tussen een boterham met pindakaas. Tegen mij zeggen ze na de tp altijd: wel gewoon lekker meteen gaan plassen he! Blijkbaar zijn er veel vrouwen die met samengeknepen billen en een knettervolle blaas naar huis gaan?