Pijn bij innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilo30, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Hallo,

Ik hoop dat mensen mij hier iets meer kunnen vertellen over het volgende:

Ik lees overal over buikpijn en steken links en rechts bij de eisprong, maar kun je ook ineens veel pijn links of rechts voelen bij de innesteling?Als het goed is is mijn eisprong al voorbij en zit ik rond mijn innesteling en ik had vanmiddag ineens hele erge steken.

Heeft iemand zoiets ook meegemaakt of weet iemand hier meer van?
    Ik wil zo graag een teken! Word gek van onzekerheid!

2. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Waarom reageert er niemand?? Zie dat mijn bericht al 31 keer bekeken is! :(:(

3. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    hoi meid,
    ik ben net zwanger en ik heb een week na mijn eisprong geen steken gevoeld maar een soort warm gevoel en tintelingen in mijn lies, ik had dit nog niet eerder gehad en bleek deze ronde dus ook zwanger te zijn, verder had ik deze ronde helemaal geen klachten, veel succes met wachten en ik hoop dat de steken bij jou een teken van innesteling zijn!

liefs Suuuus

4. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Dank je Suus!
    Ik hoop ook dat het een teken is. De steken zijn nu weer weg en heb verder geen klachten dus lekker onzeker allemaal, haha!!

Jij gefeliciteerd!!
    Geniet van je zwangerschap!

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Het blijft een onzekere kwestie ! De meeste symptomen kunnen wijzen op ovulatie OF innesteling, OF menstruatie, OF stress, OF gewoon helemaal niets! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.. afwachten afwachten.. Heb je verder nog andere 'symptomen" ? Zere borsten ? Misselijk ? Hoofdpijn ? Iets anders ?

6. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    hoi Slunae,
    verder heb ik weinig klachten. Vorige week was ik regelmatig misselijk, maar is te vroeg in de cyclus om het een symptoom te laten zijn dacht ik...
    Hoofdpijn heb ik ook regelmatig, maar dat heb ik altijd dus dat koppel ik niet meteen aan een zwangerschap.

Ik had gister middag even 5 minuten enorme steken en daarna een zeurende buikpijn en die is nu ook weer weg...

Nu 8 dagen wachten, ik vind deze periode het ergst!!

Is het voor jou je eerste kindje? zie dat jij al snel mag testen!
    spannend!!!

7. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    De symptomen die je hebt, heb ik elke cyclus, voor sommige hoort dit er gewoon bij.
    Het is idd een onzekere situatie, kan best betekenen dat er wat anders met je lichaam gebeurt.
    Hoop natuurlijk voor je dat dit een postief iets mag zijn.

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb bij de vorige zwangerschap de innesteling goed gevoeld, had een soort branderige buikpijn, twee dagen lang.

Maar t is natuurlijk weer bij iedereen anders! Succes in ieder geval:)

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is inderdaad voor een eerste kindje :) En voor jou ?
    Ik mag nog 2 daagjes mezelf gek maken idd :p Heb al wel een testje gedaan die je 4 dagen voor je NOD mag doen, maar die was negatief. Heb alsnog stiekem wel hoop ;)

Vind het een beetje apart dat ik al meer dan een week menstruatiekrampen en steekjes voel, weet ook niet of dat normaal is bij een zwangerschap. Die enorme steken die jij hebt heb ik ook gevoeld, volgens mij op dag 6 na mijn ei. Maar later in de week voelde ik af en toe nog meer soortgelijks..

Nog 8 daagjes uitzitten en proberen zo min mogelijk op je dingetjes te letten, want anders maak je jezelf heel gek..

Ik blijf dit topic wel volgen!

10. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Voor mij is het tweede kindje. Mijn dochter is 6 en ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe ik me de eerste weken van de zwangerschap voelde, dat is zo jammer!

Ik weet nog wel dat ik menstruatiekrampen had vlak voordat ik een test deed. Ik was toen al overtijd maar had al een paar dagen die krampen dus dacht dat ik gewoon ongi moest worden, toen ik 2 dagen overtijd was toch maar getest...
    Dus wie weet zijn die krampen bij jou ook positief?
    Ik hoop het voor je!
    Succes !

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    AH okay! Dan weet ik in ieder geval dat het normaal kan zijn die krampen tijdens een zwangerschap, geeft me weer wat hoop hihi. Ik verwacht nu inmiddels elk moment mijn menstruatie omdat ik meestal op dag 26-27 ongi wordt. Ik heb normaal gesproken geen menstruatiepijn, of eigenlijk pas als ik al ongi ben, dus dat vind ik wel een beetje anders dan anders zeg maar :p

Ik hoop het ook voor jou ! En mooi dat je al een dochter hebt van 6 :)

12. Sis75

Sis75 Niet meer actief

Hoi Ilo!
    Ik heb dezelfde klachten ook, hoopte al op de site te vinden of nog iemand anders het had...
    Ik had vorige week zaterdag/zondag mn eisprong, en ben ook vandaag al de hele dag misselijk...
    Geen idee of het erbij hoort, misschien heb ik die klachten omdat ik het zo graag wil.
    Voel jij alleen steken?
    Groetjes!

13. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    hoi hoi,

Ook ik heb vorige week mijn eisprong gehad( die ik nooit voel) en heb nu sinds gisteren een beetje een opgeblaze gevoel in mijn onderbuik, beetje ongi gevoel, maar in mn liezen nog nooit iets gevoeld !
    Spannend he...

14. Sis75

Sis75 Niet meer actief

#14 Sis75, 28 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2011
    Zeker spannend...
    Hopelijk is het een goed teken,

15. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    @ Sis: verder heb ik eigenlijk weinig klachten, buiten het feit dat ik moe ben, hoofdpijn heb. Maar ik ben ook super verkouden dus die klachten hoeven niet direct met zwangerschap te maken te hebben zeg maar .... Ik wil al zoveel voelen wat er misschien niet is. Maar de steken keren toch wel steeds terug!
    Vandaag was het een stuk minder dan gisteren, maar wel lichtjes aan de linkerzijkant.
    En... mijn buik is echt super opgeblazen. Ik heb zelfs getwijfeld of ik al niet zwanger was... Mijn vorige ongi was zo weinig en dat heb ik normaal nooit!!

Ik weet het niet meer hoor....

@ zeeuwsmeisje: dat opgeblazen gevoel, die buik heb ik dus ook. Nou heb ik van mezelf al niet echt een platte buik maar is nu wel erger dan normaal dus...
    Je wil zoveel dingen voelen, maar ben er de afgelopen maanden ook al wel achter gekomen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden zeg maar....

Succes ook voor jullie!

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb mijn innesteling gevoeld en dat was geen pretje die steken.
    Ik heb overigens geen innestelingsbloed gehad.
    Ik heb via de site zwanger&kids een test gekocht waarbij je best vroeg al kon beginnen met testen. Deze was bij ons positief. Vandaag zou het de dag moeten zijn dat ik normaal gesproken ongi moet worden. Maar heb gister nog een test gedaan en ben zwanger.

17. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Echt? Super!! Gefeliciteerd!
    Hoe ver van tevoren had je getest? En voelde je na de innesteling ook nog af en toe iets onderin je buik links en rechts?

18. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Hoe lang duurden die steken bij de innesteling? Ik heb ook geen bloeding gehad!

19. Lizza

Lizza Lid

1 mrt 2011
    8
    0
    0
    stylist
    Home sweet home
    ik wil je niet ontmoedigen maar het is voor iedereen ook anders.
    ik was deze maand er stellig van overtuigd dat ik de innesteling gevoeld had. Hele stekende pijn links onderbuik, lies.. af en toe ook rechts. Volgens de berekeningen zou het de innesteling zijn.
    Zondag kreeg ik lichtbruine afscheiding nu duidt dat bij mij altijd op een menstruatie. Gisteren was er enkel wat roze afscheiding bijna niks. En vandaag ben ik ongesteld helaas:(
    Die pijn wat ik voelde was dus geen innesteling blijkbaar!

Maar laten we duimen dat het voor jou wel zo is!!

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb een week na de eisprong getest.

Rechts onderin mijn buik voelde ik de pijn

Deel Deze Pagina